Sizce böyle insanlar için ne düşünüyorsunuz?

Kızlar Bir Adım Öne _A101 de işe girdim. arkadsları işten atılmasın diye bölge sorumlusu beni kötülemişler. Eli çok ağır , mağazada geziyor. Bir iş veriyorz 2 saatte yapıyor. Beni mezarlığn oraya verdiler.
_Beni tüm gün kasaya verdiler. Kasada iş bitince , mağazayı topla , skt yap. mop , paspas at , kasani hesapliycaksn dediler.
_Bayiltana kadar çalıştırdılar. İki dk oturdum. bölge sorumlusna şikayet ettiler. Kendileri kasa kenarlarında oturuyor.
_Arkamdan çıngıraklı yılan diyorlar. Sürekli mobbing var. Yok üstünü başını duzelt, Şu haline bak. Makyajı doğru yap. En sonda kumpas kurup beni hırsızlıktan attırdilar
Sizce böyle insanlar için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla