Anasının suçu ne yani belki melek gibi kadın!
Küfreden insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Anasının suçu ne yani belki melek gibi kadın!
Benim pek adetim değildir. Ama bazen insan doluyor rahatlamak için ediyor. Böyle ağzından düşürmeyenlerde ise çok ilkel duruyor sürekli küfür de çok iğrenç
Sürekli küfür söyleyenler itici doğru da arada stres atıcı etkisi var
Aynen katılıyorum ben çok nadir ederim. ofke patlaması gecirdigimde. Allah ettirmesin iyi değil.
Amim haklısın
Görüşürüz iyi geceler
Teşekkürler yorum için, sizede iyi geceler
Rica ederim takiplesebiliriz istersen
Hayır teşekkürler
Anayı, bacıyı katarak küfür edenler tam bir saygısız. Bazılarında alışkanlık olur, mutlu, sinirli, üzgün hallerinde küfür etmeyi alışkanlık haline getirmişlerdir.
Bazıları da rahatlamak için küfür eder. Bana göre küfürün de bir adabı olmalı.
Aynen bende bu şekilde düşünüyorum en iyi görüş bacım👏👏👏🤣🤣
Cevap
13Cevap
Bu millete sövmek yarıyor çok söverim sinirlendikçe sinirini aliyor rahatlatiyor bir yerde aslinda
Doğru bak deşarj olunuyor
Stadda çok güzel sarıyor sayıp sövmek 😀😀 artık hayatın bir parçası yerinde edilirse sarıyor
Hangi takımlısın🤩
Fenerbahçe
En çok küfür eden taraftar🤣👏
Yok ya BJK kadar kimse olamaz beste yerine söverler hep tinerciler
Beşiktaş çok efendi gelir bize ya hiç beklemezdim🤣
Ahahhaha
FENERLE kimse başa çıkamaz kızçe
Başkanınız yakışıklı kardeş🤣🤣
Haydaa yeni sezonda görüşürüz kedicik 😈
Ya iyi bir şey dedim sizin Fenerbahçe için🤣 Ali Goçum yakışıklı dedim ne var bunda
Valla bu sene ske ske kupayı alacaz başkan çok büyük oynamaya başladı adam da para var paraaaa gel maça gidek seninle gör Kadıköy atmosferini
Gidemeyekk yurtdışında yaşıyorum🤣
Geçmiş 4 sene naptı başkanınız şampiyonluk için🤣
Herkes Fenere düşman başkan napsin hakemler düzgün maç mı yönetiyor dünyanın borcunu ödedi bu bile çok büyük başarı diğer takımlar borç üstüne borç halen
güzel oynayan oyuncuya hakem napsın ya öyle hakemle şampiyon olunsa herkes şampiyonluk kupasını alır🤣
Ben de ona eşlik ediyorsam küfürde kötü şeyler düşünmüyorum :D ama başkasından duyduğum anda hoşuma gitmiyor
Adaletsiz bir durum🤣
Burcun ne🤣
Terazi adalet timsalidir🤣
Evet sende duygusal olduğun için adaletli değilsin🤣💐💐
Genel karakteristik özellikle benzeyen olabiliyor tabi yükselen ve ay burcu da önemli ben bayağı ilgiliyim ama günlük burçları önemsemem. Hani böyle geçecek gününüz tarzında şeyler inanmam ama örneğin akrep intikamcıdır doğru, terazi adaletlidir doğru tabii dediğim gibi yetiştirilme tarzı ve yükselen burcuda önemli🤣
normal insan işte ama ana bacı katmaya bende karşıyım ki birinin anasına sövüyosam o kişiye gerçekten büyük nefret besliyorumdur.
Kendini ifade etmekte sorun yaşadığını ve cahil olduğunu
Bazısı o seviyeden anlar ama
Küfür bir sanattır, küfür bir tedavi yöntemidir, küfür bir türkü gibi seni içten yakalayabilir ya da bir Rock şarkısı gibi çoşmani sağlayabilir küfür gereklidir güzeldir deşarj eder
Hakediyosa ederim
Hakedene her şey müstehaktır da yine de Allah’a havale ediyoruz
Kelime dağarcığının dar olduğunu
Ben hep küfür ediyorum bence iyi bir şey.
Severim yerinde edilirse güzel 😅
Bazıları küfürü hak ediyor
Aynen öyle🤓
Bunlara küfür etmek iyi
Takılsınlar istedikleri gibi
iğrençlik
Gerekir
Reisimiz bile küfrediyor çekinme
İtici geliyor.
Etmek ister misin desem:)
itici
Küfür hayatım da yok
Sen eder misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?