Arkadaşlarım sevgilimle daha samimi olduğum için benden uzaklaştı, doğru olanı mı yapıyorum?

üçlü kiz grubumuz vardı ikide erkek arkadasimiz 4 5 ay hoslandigim erkek arkadasimla sevgili olunca bagim koptu sevgilimle flört dönemimiz pek olmadığı için birbirimize vakit tanıdık ilk dönemler de arkadaslarimda sevgilimle bir araya gelip onunla daha iyi olmamı istiyorlardi ama sonrasında sevgilim arkadaslarimin ortamını sevmedi(sevgilimin çevresinden erkekleri konusup bırakmaları, sürekli sevgilimin çevresinden başka erkeklerin konusunu acmalarini, yaptıkları hareketleri) uygun bulmadı desem daha doğru olur bende son zamanlarda bana karşı tavırlarından dolayı uzaklaştım baya laf yedim çoğu kez tartıştık en son ki tartismamizda arkadasim bana sürekli hakkımda negatif dusunuyorsun dertlerimi dinlemiyorsun gibi bir şey söyledi? Halbu ki yanında olmak için elimden geleni yapıyordun sonra küstük sevgilim barıştırdi benim üzülmeme dayanamadı sonrasında beni haklı buldular sende haklısın sevgilin vakit geçiriyorsun dediler onun üstüne benden iyice koptular onlarla samimi olma gibi derdim yok son zamanlar da zaten üzüldüğümü göre göre sormuyorlar dış gorunusumle dalga geçme sürekli aşağılama her konuyu dalgaya vurma huyları var bende mesafeliyim.
Arkadaşlarım sevgilimle daha samimi olduğum için benden uzaklaştı, doğru olanı mı yapıyorum?
Cevapla