HADES GİBİ OLDUM KİMSE BENİ SEVMİYOR NAPMAM LAZIM ?

Öncelikle selamınaleyküm , ben gayet sessiz ve kimseyle işi olmayan biriyim ama kimse beni sevmiyor. Bu güne kadar kimle arkadaş olsam kazık yedim geçenlerde öğrendim sınıf arkadaşlarım arkamdan konuşuyomuş zaten başımda 50 bin tane dert var birde bu çıktı ailemde sevmiyor zaten napim yani ben ölüm mi
HADES GİBİ OLDUM KİMSE BENİ SEVMİYOR NAPMAM LAZIM ?
Cevapla