Bu heralde 3. postun altına yazışım buda son olsun 😂😂 1. Gün terk edildim 2. gün cenaze ye gittim 3. gün kavga çıktı 😂😂 bittiğine memnunum başka soru 😂
Arkadasıma yardım ettim 2 saat. Saat 4 de arkadasımın yanına gidecem. Ordan ps atacaz 1.30 saat 6 da alkol yapacaz 7 ye kadar 7 de de otobüsle bağlarbaşı Vakıfbank spor sarayına FENERBAHÇE nin peşinden.
Hayır almadım çocukluktan belli böyleyim ben kişilik yapım böyle değişmiyor yani içe dönük çekingen utangaç sessiz biriyim bunu hiç aşamadım zamanla daha da ilerledi kendimi hep eve kapattım sosyalleşemedim
İyide asıl sorun psikolojik değil onu demek istiyorum tamam psikolojim zaten mahvolmuş işsizim asosyalim yalnızım mutsuzum hep evdeyim dışarı çıkmıyorum bu durumda herkesin psikolojisi olumsuz etkilenir ama asıl sorun bu değil ben çocukluğumdan belli çekingen utangaç içime kapanık sessiz biriyim bunu psikolog düzeltemez ki kişilik yapım böyle değişmiyor istesemde değişemedim çocuklukta ve ergenlikte yeterince açılamadım sosyalleşemedim ergenlikte zaten tamamen asosyaldim çekingen içe dönük biri olduğum için insanlarla yakınlık kuramadım lisede en sessiz bendim hiç arkadaşım yoktu ergenliğim çok pasif geçti sonra da zaten iyice eve kapanmaya başladım gençliğim hep böyle evde asosyal yalnız geçti zamanla daha da arttı ve hayattan dışardan koptum 33 yaşındayım ve herşeye geç kaldım hayatı kaçırdım gençliğimi de yaşayamadım bazı şeyler bana imkansız gelmeye başladı
Çocukluktan belli değil çocukluktan BERİ. Ben çocukluktan beri böyleyim diye bir şey yok bunlar tedaviyle değişebilen şeyler. Cahilce düşüncelerle bişey değişmez demişsin
Beni anlamıyorsun ortada tedavi edilecek bir hastalık olduğunu düşünmüyorum ruh hastası akıl hastası da değilim sadece çocukluktan beri böyleyim istesemde değişemedim içe dönük utangaç çekingen sessiz biriyim bu insanlara neden saçma anlamsız basit gereksiz geliyor zaten hep dışlandım aşağılandım gerçekten insanlar çok ön yargılı anlayan yok bu yaşa gelmişim hâlâ aynıyım demekki bu benim genetik yapım ve kalıtsal