Böyle şeyler çok moralimi bozuyor. Sizin de öyle mi?

Şu an kuafördeyim 2 müşteriden biriyim. Diğerine bir şey içer misin diye sordular bana sormadılar 😭 böyle olunca çok uyuz oluyorum. Aslında sebebini biliyorum. Ben çok nazik konuştuğum ve dişli biri gibi olmadığım için bana önem veresi gelmiyo insanların. Nezaketin aptallık sayılmasından dolayı galiba
Böyle şeyler çok moralimi bozuyor. Sizin de öyle mi?
Cevapla