Akıllı telefon olmayan zamanları özleyen var mi?

Bazen içime bu his geliyor sanırım çocukluğumu özlüyorum. Sanki o zamanlar her şey çok güzeldi gibi, oyun, arkadaşlar, televizyonda çizgi film izlemek, masumluk😄😇 Şu an hepimiz o kadar erişilebiliriz ki her dakika saniye ve hatta kendi isteği ile her anını sosyal medya platformlarında yayınlayan insanlar... Eskiden komşular birbirine gidecekken bile önden çocuğunu yollar müsaitler mi bir sor bakalım derdi, şimdi ise saygı yok sevgi azaldı samimiyetsizlik had safhada, kendi evinin içini dahi sürekli paylaşan insanlar, gösteriş merakı falan bunlar bana çok itici geliyor ya
Akıllı telefon olmayan zamanları özleyen var mi?
Cevapla