60 Bin TL Kredi çıktı. Ailevi sorunlarım var nasıl kullansam?

Kendi evimizde oturuyoruz 3 katlı aile apartmanımız var.
Alt katta annem babam ben
Orta katta abim
Üst katta bana ait ama tadilat masrafları var
Laminent, mutfak, banyo, kapı, fayans felan
Gelelim ailevi sorunlarımaa :)
Babamin psikolojisi bozuk 3 yıldır firari. İşlemediği suçtan dolayı aranıyor. Evdende dışarı çıkamıyor. Böyle olunca evde her gün huzursuzluk çıkıyor. Herkese küfür saydiriyor. Anneme s. gittt bana s. gittt. işine gelmeyen gitsin diyor. Bir günü huzurlu gecmezmi insanın. Yok geçmiyor işte
Ben şimdi bu çıkan krediyi evin tadilatıni yaptırsam yarın bı gün huzursuz olur muyum yine? Hayatımı kurtarmak istiyorum. Aklıma iyi bı sistem toplayıp YouTube Twitch işlerine girmek geliyor. Ne yapicam bilmiyorum. Abim de benim üzerimden kredi çekmek istiyordu arabasıni yükseltmek için ona çıkmıyordu çünkü. Onla beraber kullanıp beraber ödesek yoksa 30 ona 30 bana? Kafam allak bullak. Kiraya çıksam kira da çözüm değil hayat zor
30 biniyle sistem topla 30 biniyle Tadilatını yaptir babanı umursama
30 bine sistem topla 30 bin abine ver. Ortak öde
Ayrı eve çık
Sadece evini yaptır. çık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ailevi sorunlarimdan nasıl kurtulurum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ailevi sorunlarım var. Ne yapmam lazım?
60 Bin TL Kredi çıktı. Ailevi sorunlarım var nasıl kullansam?
Cevapla