Üniversitedeki herkes bana laf sokuyor. Hiç birine cevap veremiyorum. Ben aptal mıyım?

Çok moralim bozuk ya. Üniversiteye başladığımdan beri herkes üzerime geliyor. Herkes gruplaştı. Sınıfın ortasında bir kaç defa farklı kişiler bana laf attilar cevapsiz kalmistim. Ogun den beri iyi degilim. Bazen aptal oldugumu ve yasamaya deger bir insan olmadigimi dusunuyorum. Kendimi çok aciz hissediyorum. Kafam bir tartisma esnasinda laf uretmiyor. Millet tak tak lafı yapistiriyor ben mal kaliyorum. Inth etmeyi dusunuyorum. Allah afdetsin beni
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru icin tskk ederim. Hayırlı bayramlar🍬🍫🍭🎈
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim herkese
Üniversitedeki herkes bana laf sokuyor. Hiç birine cevap veremiyorum. Ben aptal mıyım?
Cevapla