Arkadaşlar ne yapacagım ben kendimden utanıyorum nefret ediyorum herkeste nefret ediyor ve dışarı cıkamıyorum keşke ölsem diyecem?

Ölünce de azap var bu dünyada kalsam yine öyle var ne yapacagım ben çıkmazın içindeyim gerçekten bilemiyorum hep suratım asık durgun duruyorum ya hiç gülemiyorum uyusam uyuyamıyorum ölsem sonsuz uykuya bürünsem diliyorum giyimimden halimden eser yok inanki ailem bana oyun yapıyor ben ise yalnızım oruç tutuyordum bıraktım namaz kılıyordum onuda bıraktım kendi sağlığım için doktora da gitmiyorum iki kez akıl hastanede yattım
Arkadaşlar ne yapacagım ben kendimden utanıyorum nefret ediyorum herkeste nefret ediyor ve dışarı cıkamıyorum keşke ölsem diyecem?
Cevapla