Şimdi şöyle ablam birkaç gün önce okulda bir kadınla tartıştı.
Kadın onun arkadaşıydı ama çocukları anlaşamayınca birden kötü davranmaya sürekli olarak yeğenimi her okul çıkışı rencide etmeye başlamıştı zaten. Neyse olay günü ablam 4. Sınıfa giden oğlunu okuldan almaya gidiyor tam okuldan çıkacakken o arkadaşı dediğim kadın araya girip bir yere yetişmesi gerektiğini söyleyip önce müsade istiyor daha sonra ablamın gözü önünde oğlunu karşısına alıp bir daha benim oğlumun saçını çekmeyeceksin bir daha ona dokunmayacaksın vs. Diye saydırıyor. Ablam da müdahale ediyor diyor ki ne oluyor sana biz seninle dün telefonda konuştuk çocuklarımızla konuşacağımızı söyledik zaten , bu nasıl bir üslup çocuğa karşı diye uyarıyor. Kadın da geri durmak yerine ablamın ailesine kadar dil uzatıyor , çocuğun yanında ona yalancı diyor onların çocuk olduğunu unutup dedektiflik yapıp ben diğer sınıf arkadaşlarından gerçeği öğrendim demeye başlıyor devamında sizin aileniz ne ki çocuğun ne olsun , sizin psikolojik yardım almanız lazım diyor. Ablam da bu esnada sürekli ona git başımdan x. Diye hitap ediyor ama o saydırmaya devam ediyor en sonunda ablam senin saçını başını yolarım diyor o da yol bakalım diyince işler kopuyor ablam saçından tutup yere yatırıyor ama etraftakiler ablamı tutuyor o esnada kadın ablama ayakkabısıyla yüzüne doğru tekme atıyor ablam bayılıyor ayıldığında kadın gitmiş oluyor. Neyse bugün öğrendik ki kadın şikayette bulunmuş. Sizce bu olayda ablama ne olur? Bu arada ablamın o gün yüzü berbat durumdaydı fotoğrafını da çekmiştim ama darp raporu almamıştık.
Tamam ilk başlatan ablam ama ağır bir tahrik yok mu burada?
Kadın onun arkadaşıydı ama çocukları anlaşamayınca birden kötü davranmaya sürekli olarak yeğenimi her okul çıkışı rencide etmeye başlamıştı zaten. Neyse olay günü ablam 4. Sınıfa giden oğlunu okuldan almaya gidiyor tam okuldan çıkacakken o arkadaşı dediğim kadın araya girip bir yere yetişmesi gerektiğini söyleyip önce müsade istiyor daha sonra ablamın gözü önünde oğlunu karşısına alıp bir daha benim oğlumun saçını çekmeyeceksin bir daha ona dokunmayacaksın vs. Diye saydırıyor. Ablam da müdahale ediyor diyor ki ne oluyor sana biz seninle dün telefonda konuştuk çocuklarımızla konuşacağımızı söyledik zaten , bu nasıl bir üslup çocuğa karşı diye uyarıyor. Kadın da geri durmak yerine ablamın ailesine kadar dil uzatıyor , çocuğun yanında ona yalancı diyor onların çocuk olduğunu unutup dedektiflik yapıp ben diğer sınıf arkadaşlarından gerçeği öğrendim demeye başlıyor devamında sizin aileniz ne ki çocuğun ne olsun , sizin psikolojik yardım almanız lazım diyor. Ablam da bu esnada sürekli ona git başımdan x. Diye hitap ediyor ama o saydırmaya devam ediyor en sonunda ablam senin saçını başını yolarım diyor o da yol bakalım diyince işler kopuyor ablam saçından tutup yere yatırıyor ama etraftakiler ablamı tutuyor o esnada kadın ablama ayakkabısıyla yüzüne doğru tekme atıyor ablam bayılıyor ayıldığında kadın gitmiş oluyor. Neyse bugün öğrendik ki kadın şikayette bulunmuş. Sizce bu olayda ablama ne olur? Bu arada ablamın o gün yüzü berbat durumdaydı fotoğrafını da çekmiştim ama darp raporu almamıştık.
Tamam ilk başlatan ablam ama ağır bir tahrik yok mu burada?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten okumaya niyeti olanlar görüş atsın lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer