Kimseye yakın hissetmiyorum kendi kendime de çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?

Resmen ne hayat geçiyor ne de günler?
Kimseye yakın hissetmiyorum kendi kendime de çok sıkılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla