Kapalıyım açılamak istiyorum. Bu durumun yaşayan ya da öyle olan var mı?

Açılırsam pişman olurdam diye çekiniyorum. Net bi karar vermek istiyorum ama 2 aydır hala duruyorum durdugum yerde offf tepkiler vs psikolojik olarak zorlanıcam
Kapalıyım açılamak istiyorum. Bu durumun yaşayan ya da öyle olan var mı?
Cevapla