Yeteri kadar sevgi ve ilgi gösterilmemiş bir çocuk büyükçe nasıl bir yetişkin olur?

Merhaba arkadaşlar
Ben 20 yaşındayım Kayseri'de yaşıyorum psikolojik sorunlar yaşıyorum ağır depresyon, anksiyete, obsesyon (takıntı hastalığı) gibi belki garip gelecek ama çoğu duyguları hissedemiyorum mutluluk, korku (kamyonun bana çarpacağım bile bile önünden geçtim 1-2 saniye ile kurtuldum ama korku dahil hiçbir şey hissetmedim), sevgi, cinsel hisler (çok az hissediyorum bunu) ve açlık duygusu da dahil oruç tutuyorum acıkmıyorum yeterince ve iç monolog'umu (iç ses) çok az kullanıyorum uzun süre boyunca max 40 dakika hiç bir şey düşünmeden duruyorum sebebini anlayamıyorum annem ve babam bana çok yabancı geliyor çevremdeki insanlardan hiç sevgi görmedim gördüğüm sevgi azımsanacak kadar azdı ve çocukken bile annem, kimsem yok derdim şu an bile anne baba tarafımdan hicbir sevgi göremiyorum teyzem kapımıza geliyor taytımın bolluğuna darlığına çizgilerine karışıyor eşine ben çalışmak ekonomik özgürlüğümü elime almak ve aileme destek olmak istiyorum diyorum bana kadınların, kızların çalışmasının çok büyük bir günah olduğunu eve gelen paranın haram olduğunu söylüyor, pantolon ve t-shirt'ten başka bir şey giymedim ben bu şehirde neredeyse bana bedeni satılık gibi bakıyorlar biryerlerini sıkıştırıyorsun yüzüne hicbir şey suremezsin krem dahil diyorlar bana ögrenebilecegim önemli şeyleri bile öğretmediler regl oldum anne bu halimle namaz kılabilir miyim dedim benim yüzüme bile bakmadı tabi bende bilmiyorum o halimle namaz kıldığımı biliyorum ne kadar kotu bir insan olabilirim! annemin yüzündeki mutsuzluğu görüyorum üzülüyorum babam onu sevmiyor ilgi vermiyor çürük yırtılmış t-shirt'i bile giyiyor annem ama babamın umrunda olmuyor sürekli susuyor ve ikiside çok uyuyor bana o kadar yabancılar ki bana sarılırken garip hissediyorum çünkü ben sevilmeyen bir çocuğum belki en fazla 6 sene sonra evleneceğim ama çocuğum bile olsa ben ona ilgi sevgi veremem ve ben kendime arkadaş doğurmuş gibi olurum! İçine çok kapanığım korkuyorum intihar etmekten artık çünkü beni bu dünyaya bağlayan hiçbir şey yok.
Yeteri kadar sevgi ve ilgi gösterilmemiş bir çocuk büyükçe nasıl bir yetişkin olur?
Cevapla