Sizce fazla mı tepki gösteriyorum?

Eşimle bir buçuk yıllık evliyiz ve ailemizdeki tüm büyükler üzerime geliyor çocuk konusunda kayınvalidem ve annem özellikle birde bana dedikleri gibi eşime de diyorlar oğlum ikna et karını bir doktora görünün felan diye bende en sonunda dayanamayıp yapsam sanki yedi yirmi dört sizinle bırakacağım ayda yılda bir bu kaç saat göreceksiniz olsa bile düzene hem yapmıyorum istemiyorum istediğiniz kadar diyin eşime de oda istiyor ama ben hazır değilim bu sorumluluğu almaya kötü bir anne olmakdan sa anne olmamayı seçerim gerekirse ömür boyu eğer ısrar edersenizde eşimle tartışma ma yol açtığınız için aramız bozuluyor ve boşanmaya kadar geliyorum tepeme tepeme basmayın çok istiyorsanız çocuk sevmek birer tane siz yapın dedim evlendigim günden beri çocuk diyorlardı çünkü sizce haklı miyim ya da napmaliym
Sizce fazla mı tepki gösteriyorum?
Cevapla