Küçükken birkaç travma atlattım ve sonrasında bir anda içime kapandım, daha sonrasında ise içime kapanık olduğum için bazı kişiler tarafından alaya alındım, ezildim, aşağılandım. Ayrıca ailem üstüme çok titredi, beni sürekli korumaya çalıştı. 7 yaşımdan 19 yaşıma kadar bu şekilde yaşadım. 19 yaşında ise İzmir'e üniversite okumaya geldim. İzmir'e gelir gelmez adeta küllerimden doğdum, o yüzden koluma Anka kuşu dövmesi yaptırdım, ayrıca buna sebep olduğu için, minnet duyduğum için bileğime de İzmir'in eski ismi olan Smyrna yazısı dövmesi yaptırdım. Geçen hafta ise koluma G. Mustafa Kemal imzası dövmesi yaptırdım. Geçenlerde yurdun lobisinde otururken yurtta çalışan, 28 yaşında, sevdiğim bir abla dövmemi görüp şaşırdı ( Çünkü kürdüz, ayrıca Konya'lıyız. Ailem Atatürk hakkında yanlış bilgiye sahip olduğu için Atatürk'ü sevmiyor, ama ben Atatürk'ün kürtler hakkındaki görüşünü merak ettim ve o konuyla ilgili 2 kitap bitirdim ). Neyse, sonrasında bana şakayla karışık " Oğlum bu ne? Bari tüm bedenini kaplatsaydın " dedi. Daha sonra ise, galiba bilgisiz olduğumu yüzüme vurmak için bana Atatürk'ün doğum ve vefat yılını, annesinin adını sordu. Bu kadar basit sorular sormasına sinirlendim, ama cevap verdim. Daha sonra ise İnstagram'da o ablaya gönderme olsun diye resimdeki yazıları paylaştım, ardından da takipten çıkardım. Ayrıca, önceden her gördüğümde tebessüm ederken 2 gün önce yanımdan geçtiğinde yüzümü telefonuma gömüp hiç bakmadım. Dün de yine yanımdan geçti, bu kez de arkamı dönüp ona bakmadım. Normalde çok sevdiğim biriydi, ondan böyle bir şeyi hiç beklemezdim.
Peki tepkim fazla mı olmuş? Her ne kadar üzülüp sinirden deliye dönmüş olsam da o ablayla 3 yıllık bir geçmişimiz var. Tek kalemde silip atmak bana yakışmaz.
Kalbim bir yandan " Elinden geleni ardına koyma, o ablayı yaptığı şeye bin pişman et " diyor, ama bir yandan da " 3 yıllık bir geçmişinin olduğu, yeri geldiğinde halini hatrını soran, derdine ortak olan birini tek kalemde silip atma " diyor.
Kadınlar biraz patavatsiz mesela bende yurtta kaliyorum biri bana ben seni hic eyelenirsiz gormedim dedi ki ben kizi daha once gordugumu hatirlamiyorum sende ince bi ayar verip konusmaya devam edebilirsin
Geçenlerde İnstagram hikayemde " Geçmişte ne sıkıntılar çektiğimi, ne zorluklarla mücadele ettiğimi; suskunluğumun, sessizliğimin asıl sebebini bilmeyenler hakkımda yorum yapmasın; hatta mümkünse hiçbir şey düşünmesin. Bu arada; midyenin ağzının kapalı olması, içinde inci olmadığı anlamına gelmez... Bunu da bilin istedim... " şeklinde bir yazı yazıp paylaştım. Yazımı o abla da gördü ve o günden sonra bana karşı mesafeli durmaya başladı.
Gerçekten çok haklısın. Allah şahidim ki; şu yaşıma kadar hep " Aman kimse kırılmasın, aman kimse üzülmesin " diye diye kendimi kırdım, üzdüm, mahvettim, kahrettim...
Haksiz kirinca allahin gazabina ugrayabilirsin çunku kalp kirmak mekkeyi yikmaktan kotuymuş yapman gereken kendini kimseye kirdirtmadan cevabinj vermek sadece
Ama o gece, ablanın o hareketinden sonra üzülüp odama çıkıp 2 kadeh viski içip ağlamıştım. Sonrasında ise tekrar lobiye inmiştim ve tam lobiye indiğim sırada, ablayla uzaktan göz göze gelmiştik. Yani benim o halimi gördü.
Valla bilmiyorum kızlar çekemezdi erkeklerde arada kaynardi mesela benim kaşlarım çok açık renkli ama bu beni guzel yapsn şey lisede çok dalga konusu oldu bir cocukta dalga gečiyordu universitede denk geldik bi cafexe yalnizsan oturslim falsn dedi sonra iyi ki yalniz degildim bi bahanem vardi
Dünyada 7 milyar insan var ve her biri farklı özelliklere sahip. Bu tür şeylerle neden dalga geçtiklerini, neden garipsediklerini gerçekten anlamıyorum.
Ben onlarin yetersiz olduklarini duşunuyorum çunku hangi mekana girsem olumsuz yorum slacagimi saniyorum insanlar garip bskinca ama sonradan tanismak istiyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Fazla olmuş bence
Biliyorum herseyi bunda birsey yok ki anlıyorum senide
Anlamadım?
Pekii
Galiba uykunuz gelmiş, bence bir an önce yatıp uyuyun. 😁
Hayır sadece birseyleri merak ediyorum ve aynen de öyle çıktı cep sende dedim ama yalanladın olsun
Biliyorum bile bile girdm neysee sabah kalkınca erkenden
Hiçbir şey anlamıyorum...
Doğru soruya yorum yazdığınızdan emin misiniz? 😂
Sana öyle geliyor
Kıyamam ya boş ver nasil iyi hissediceksen oyle yap
Peki tepkim fazla mı olmuş? Her ne kadar üzülüp sinirden deliye dönmüş olsam da o ablayla 3 yıllık bir geçmişimiz var. Tek kalemde silip atmak bana yakışmaz.
Kalbin ne diyorsa onu yap benimde hoşuma gitmezdi
Kalbim bir yandan " Elinden geleni ardına koyma, o ablayı yaptığı şeye bin pişman et " diyor, ama bir yandan da " 3 yıllık bir geçmişinin olduğu, yeri geldiğinde halini hatrını soran, derdine ortak olan birini tek kalemde silip atma " diyor.
Kararsız kaldım.
Geçmişte ne gibi katkisi oldu
Saçmalama lütfen
Sen hayirdir
Katkısı olmadı, ama özellikle geçen yıla kadar beni her gördüğünde hal hatır sorardı.
Kadınlar biraz patavatsiz mesela bende yurtta kaliyorum biri bana ben seni hic eyelenirsiz gormedim dedi ki ben kizi daha once gordugumu hatirlamiyorum sende ince bi ayar verip konusmaya devam edebilirsin
Bir keresinde, yurda ilk geldiğimde hastalanmıştım. Bana, " İstersen sana nane limon kaynatabilirim " demişti.
Git soyle o zaman hoşuma gitmedi diye
" İnce ayar " derken, mesela nasıl bir şey yapabilirim?
Pesss ozaman
Ben sevdiğim kişilere karşı, bu tür şeyleri dile getiremem. Onun yerine tavırlarımla anlatmaya çalışırım, ama anladığım kadarıyla abla da beni anladı.
Laf sok sendr onun gibi
Geçenlerde İnstagram hikayemde " Geçmişte ne sıkıntılar çektiğimi, ne zorluklarla mücadele ettiğimi; suskunluğumun, sessizliğimin asıl sebebini bilmeyenler hakkımda yorum yapmasın; hatta mümkünse hiçbir şey düşünmesin. Bu arada; midyenin ağzının kapalı olması, içinde inci olmadığı anlamına gelmez... Bunu da bilin istedim... " şeklinde bir yazı yazıp paylaştım. Yazımı o abla da gördü ve o günden sonra bana karşı mesafeli durmaya başladı.
Sence bu yeter mi?
Yeterli evet
Peki sence kendisine ithafen yazdığımı anlamış mıdır?
Anladi 😂
Emin misin?
Eminim
Peki kırılmış mıdır?
Ne onemi var sen kirilmadin mi?
Haklısın, ben de çok kırıldım.
Ben artik boyle duşunuyorum kirdim mi oncesinde beni kirmiş demekki
Ne demek istediğini tam anlayamadım.
Olmadı böyle
Ya şu cocugu aradan al xjwndjsj
Yani diyorumki birini sebepsiz kırma vede sen kendinden odun vermediğin icin kiriliyorsa birak kirilsin
Gerçekten çok haklısın. Allah şahidim ki; şu yaşıma kadar hep " Aman kimse kırılmasın, aman kimse üzülmesin " diye diye kendimi kırdım, üzdüm, mahvettim, kahrettim...
Gerek yok boyle şeylere ben erken farkina vardim kırılım noktasi geçirdim 19 yaşimda
Ama sonrasında da çok kötü bir şekilde patlayıp, suçlu suçsuz ayırt etmeksizin, önüme çıkan herkesi kırdım, mahvettim.
Dogru davranirsan suçsuz arada kaynamaz
Sonrasında ise Allah'ın gazabına uğradım ve başıma gelmedik şey kalmadı. Daha sonrasında bu yaptığım şeyden vazgeçtim.
Haksiz kirinca allahin gazabina ugrayabilirsin çunku kalp kirmak mekkeyi yikmaktan kotuymuş yapman gereken kendini kimseye kirdirtmadan cevabinj vermek sadece
Evet, biliyorum ve ben de o yüzden kalp kırmaktan kaçınıyorum.
Ama oşte insanlar kacinmiyor
İnşallah yaptığım şeylerle ablanın kalbini kırmamışımdır.
Kırildi bence ama oda duşunuyor mu senin kirilio kirilmsdigini
Bilmiyorum.
Oyle duşun bence
Ama o gece, ablanın o hareketinden sonra üzülüp odama çıkıp 2 kadeh viski içip ağlamıştım. Sonrasında ise tekrar lobiye inmiştim ve tam lobiye indiğim sırada, ablayla uzaktan göz göze gelmiştik. Yani benim o halimi gördü.
Sen boyle diyince lisede beni kırdıklari zamanlar geldi aklima
Seni neden kırıyorlardı?
Bilmem beni sevmiyorlardı
Niye ki?
Valla bilmiyorum kızlar çekemezdi erkeklerde arada kaynardi mesela benim kaşlarım çok açık renkli ama bu beni guzel yapsn şey lisede çok dalga konusu oldu bir cocukta dalga gečiyordu universitede denk geldik bi cafexe yalnizsan oturslim falsn dedi sonra iyi ki yalniz degildim bi bahanem vardi
Benimle de ilkokulda, ortaokulda, lisede kafam büyük diye dalga geçerlerdi.
Bu yuzden bende biraz insanlaea ksrşi sertim lisede birini seviyordum oda beni seviyormuş hemen arkamda kotulediler beni ona karsi
Dünyada 7 milyar insan var ve her biri farklı özelliklere sahip. Bu tür şeylerle neden dalga geçtiklerini, neden garipsediklerini gerçekten anlamıyorum.
Ben onlarin yetersiz olduklarini duşunuyorum çunku hangi mekana girsem olumsuz yorum slacagimi saniyorum insanlar garip bskinca ama sonradan tanismak istiyorlar