Sizce tepkim biraz fazla mı olmuş?

Küçükken birkaç travma atlattım ve sonrasında bir anda içime kapandım, daha sonrasında ise içime kapanık olduğum için bazı kişiler tarafından alaya alındım, ezildim, aşağılandım. Ayrıca ailem üstüme çok titredi, beni sürekli korumaya çalıştı. 7 yaşımdan 19 yaşıma kadar bu şekilde yaşadım. 19 yaşında ise İzmir'e üniversite okumaya geldim. İzmir'e gelir gelmez adeta küllerimden doğdum, o yüzden koluma Anka kuşu dövmesi yaptırdım, ayrıca buna sebep olduğu için, minnet duyduğum için bileğime de İzmir'in eski ismi olan Smyrna yazısı dövmesi yaptırdım. Geçen hafta ise koluma G. Mustafa Kemal imzası dövmesi yaptırdım. Geçenlerde yurdun lobisinde otururken yurtta çalışan, 28 yaşında, sevdiğim bir abla dövmemi görüp şaşırdı ( Çünkü kürdüz, ayrıca Konya'lıyız. Ailem Atatürk hakkında yanlış bilgiye sahip olduğu için Atatürk'ü sevmiyor, ama ben Atatürk'ün kürtler hakkındaki görüşünü merak ettim ve o konuyla ilgili 2 kitap bitirdim ). Neyse, sonrasında bana şakayla karışık " Oğlum bu ne? Bari tüm bedenini kaplatsaydın " dedi. Daha sonra ise, galiba bilgisiz olduğumu yüzüme vurmak için bana Atatürk'ün doğum ve vefat yılını, annesinin adını sordu. Bu kadar basit sorular sormasına sinirlendim, ama cevap verdim. Daha sonra ise İnstagram'da o ablaya gönderme olsun diye resimdeki yazıları paylaştım, ardından da takipten çıkardım. Ayrıca, önceden her gördüğümde tebessüm ederken 2 gün önce yanımdan geçtiğinde yüzümü telefonuma gömüp hiç bakmadım. Dün de yine yanımdan geçti, bu kez de arkamı dönüp ona bakmadım. Normalde çok sevdiğim biriydi, ondan böyle bir şeyi hiç beklemezdim.
Sizce tepkim biraz fazla mı olmuş?
Sizce tepkim biraz fazla mı olmuş?
Sizce tepkim biraz fazla mı olmuş?
Cevapla