Onlar senin, benim gibi rahat yetismemis, anne babasının yanında çocuğunu sevmeye bile utanırlarmiş eskiden.. Daha naif,üstûruplu cümleler kurmak gerekiyor büyüklerle konuşurken..
Senin samimiyet dediğin şey ona samimiyetsiz geliyor demek ki. Herkesin yetiştiriliş şekli farklı hem, herkes her şeye açık değil, açık olmak zorunda da değil. Özlem duygunu nişanlına ilet, kaynana değil bundan sonra..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Onlar senin, benim gibi rahat yetismemis, anne babasının yanında çocuğunu sevmeye bile utanırlarmiş eskiden.. Daha naif,üstûruplu cümleler kurmak gerekiyor büyüklerle konuşurken..
Samimi bulmasam niye böyle bir cümle kurayım? Kadın 90 yaşında değil 55 yaşında
Senin samimiyet dediğin şey ona samimiyetsiz geliyor demek ki. Herkesin yetiştiriliş şekli farklı hem, herkes her şeye açık değil, açık olmak zorunda da değil. Özlem duygunu nişanlına ilet, kaynana değil bundan sonra..
Nişanlıma iletiyorum zaten annesini aracı yapmıyorum kadınla da tartışmadık komik bir andı sadece🙃🙃
Evlendikten bir sure sonra butun aldıgın maasları gönder bana dersin oğlunu basıma musallat ettin filan dersin diye düşünüyorum
Neden öyle olsun severek huyunu suyunu bilerek evleniyorum
bu kaynanalar oğullarını evlerine süs bitkisi yapmayı ne çok seviyor aga
Ay evet
Ayıp olup olmadığı kişilerin düşüncesine göre değişir ama ben olsam demem. Ne gerek var onları havalandırmaya😂
kaynanaya oğlunu özledim denir mi oğlunu yolla bana diyeceksin 😂😂😂😂😂
Bir nevi öyle söylemişim 😅
.😂😂
Bence bunu demeyi düşünüyorsan aran o kadar iyidir anlamını taşır. De gitsin, ayıp olmaz.
Ayip degil de ne biliyim boyle degisik bi sey kelime bulamadim oraya
bence hosuna gidiyordur böyle demen ama caktirmiyordurda djdjdj
Bence hoşuna gitmesi lazım.. Yaklaşımın samimi olduğu için
Sen de pek bi açık sözlüymüşsün aşko be aslında ayıp değil de büyükler bizim kafada değil onlara göre ayıp olmuş azıcık
hayır, ayıpla alakası yok.
Yoooo nesi ayıp dmmfxj yalan sanki😂😂
Hahahah iyi demişsin ne var onda bende derdim
Deme tarzına göre değişir
İyi demişsin neden ayıp olsun ki sjsjs
Yok oğlunun sevilmesi onu gururlandırmasi gerekir
Hayır niye ayıp olsun ya
Cinsellik yaşıyosan ayıp olabilir
Aradığım sevgi :)))
:)
Oğlun benim artık bana geri yolla deseydin 😂
Oğlunu da deseydin
neden ayıp olsun ki
Yo değil.
Ayip. tabiki
Neden ayıp olsun
değil olmamalı bence
içten gelen duygular
Ayıp bence
hayır
Yoo değil bence
Ayıp değil
Değildir :D
İyi demişsin
Biraz evet 😂
Yoo sonuçta eşin 🤣
Terbiyesizlik