Kaynanaya oğlunu özledim demek ayıp mı😅?

Nişanlımın annesine telefonda şakayla oğlunu özledim birkaç gün onsuz da durursunuz gelsin yanıma dedim cık cıklıyor ayıpmış😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
😂
Güncellemeler
+1 yıl
Samimiyetten söyledim saygısızlık olsun diye değil.🙄 Özledim yani yalan mı söyleyeyim
Kaynanaya oğlunu özledim demek ayıp mı😅?
Cevapla