Çok ilginç 🤔 ne sebep oldu o diziye başlamana? Aynen o yıllar izleyince daha bir etkili oluyodu o zamanla bu zaman bir değil çünkü :) bak mesela o zamanlar Elifi beğeniyordum sonraları Ahu toros'u daha çok beğenir oldum zamanla :P
Sürekli bu dizi görüşlerde yorumlarda yani hastası gibi çok sevmek gibi fanatik gibi güzel birşey dedim yani ben baştan sona ailemle en az dört kere izledim.
Bilmem ben dizi hastasıyım izin gününde, geceleri hep izlerim iş yerinde de ben de izliyorum öyle sahneleri neyse işten çıktım ben şimdi dinleyim birazcık başka bir soruda görüşmek üzere iyi sabahlar Hoşçakal
En İyi Cevaplar