Boş yere açgözlü muamelesi yiyorumm. Kendimi kötü hissediyorumm?

Bugün halamlar bize 5 tane atom ve bayat ekme getirmişler. Ekmekler acilanmis tavuklara ufatin yesinler demiş babaannem de atomları anlamış. Bana verdi ki bunları tavuklara at. Bende açıkçası oruç tutmuyordum bı tadına baktım güzeldi sıkıntı yoktu bende 3 tanesini yedim. yani hayvanlara gideceğine ben yiyim dedim 2 tanesi kalmıştı. Daha demin atom sordular dolabın üstünde alın dedim. Nolmus buna kim yedi bunu dediler bende tabi inkar ettim ama anladılar. Kesin sen yedin dimi falan diyorlar. Birbirlerine de diyorlar ki o yemiş dimi diyorlar. Ama ben yanlış anladığım için yedim diyemedim. Hiçbir zaman kendimi ifade edemiyorum burada da edemedim hep ezilen taraf oluyorum. Yine yerin dibine girdim. Ama asla bir daha birisinin getirdigine elimi dahi sürmicem bu bana ders oldu :( ama atom için de kalbimi kirmazlar ya 😐 sadece içimi döktüm arkadaşlar özür dilerim
Boş yere açgözlü muamelesi yiyorumm. Kendimi kötü hissediyorumm?
Cevapla