Para harcayınca kendimi kötü hissediyorum. Cimri değil aksine cömert biriyim ama suçluluk duygusu hissediyorum sizce neden?

Küçüklükten beri biri harçlık verse anneme verirdim, harcamazdım çünkü boşa gitsin istemezdi. bir şey yapacaksak ne gereği var boşa para harcama diye yetiştirildim. bir cips alsam boşa para harcama denildi. bu sebepten dolayı mesela gezecek olsam suçlu hissediyorum. birşey yiyecek olsam suçlu hissediyorum. bu his kabus gibi. sanki aileme ihanet ediyormuşum gibi geliyor saçma biliyorum. nasıl kurtulabilirim?
Para harcayınca kendimi kötü hissediyorum. Cimri değil aksine cömert biriyim ama suçluluk duygusu hissediyorum sizce neden?
Cevapla