Arkadaş travmam var kızlar hep beni kullanıyor?

Arkadaş yapmaya travmam var 0 şaka
Bi kızla samimi oluyoruz anlaşıyoruz eğleniyoruz tam oldu bizden diyorum ertesi gün knk senin şu gömleği getirsene giyeyim, makyaj malzemelerini getirsene benimkiyle buluşcam diyor zaten ben o kıza küçülen kıyafetlerimi vermişim habire bir şey istiyor kremimi sürüyorlar parfümümden sıkıyorlar bende kıyafete makyaja önem veren biriyim kimle arkadaş olsam böyle yapıyorlar ben birinden bişey istemeye utanırım millet beni emcüklemeye çalısıyor resmen iyi niyetliyim böyle olunca herkesi birden siliyorum yalnız kalıyorum
Arkadaş travmam var kızlar hep beni kullanıyor?
Cevapla