Erkek arkadaşımın bu huylarını değiştirebilir miyim?

Merhaba arkadaşlar. Benim 4 senedir düzenli bir ilişkim var. Ben üniversite, erkek arkadaşım lise mezunu. İkimiz de birbirimizi çok seviyoruz ve birbirimize saygılıyız. Ama erkek arkadaşım toplumsal kurallardan bihaber. Ben çok duyarlı, sakız poşetini bile eğer çöp yoksa cebimde taşıyan, sakin biriyim. O ise toplum içinde yüksek sesle konuşan, çöpünü yere atmaktan rahatsız olmayan biri. Bir keresinde otobüsteyken telefonu çaldı. Bağıra bağıra konuşuyor. kendimi diğer insanlara karşı çok mahçup hissettim. İnince bu yaptığının hoş olmadığını diğer insanları rahatsız etmemesi gerektiğini söyledim ama nafile. İstediği gibi konuşurmuş. Daha sonra bir alışveriş merkezine girerken güvenlik için bir kapıdan giriyoruz ya, benim üstümde zaten bir şey yok deyip kapının yanından geçti. Güvenlik kapıdan geçmesini söyleyince bu sefer kapıdan geçti. Neden bu kadar aykırısın diyorum kapıyı görmedim zaten üstümde bir şey yok diyor. Yani ben bakıyorum toplum içinde el kol hareketlerine oturmasına kalkmasına oturuş şekline falan, çok farklıyız ve ben ister istemez artık birbirimize uygun muyuz, sevgi her şeye yeter mi diye düşünmeye başladım. Sizce onun bu huylarını değiştirebilir miyim? Daha duyarlı olur mu?
Erkek arkadaşımın bu huylarını değiştirebilir miyim?
Cevapla