Belki ülkenin içinde olduğu ekonomik bunalımlar vs olsun şu an pek gözümüzün önünde olan bir konu değil ama çevre kirliliği ve iklim krizi bundan 20-30 yıl sonra çok büyük bir problem haline gelecek. Bu probleme karşı ne yapıyorsunuz?
Ben karbon ayak izimi küçültmek için toplu taşıma veya yürüyüş, bisiklet tercih ediyorum. Aldığım şeylerde mümkün olduğunca daha az plastik ambalajlısını seçiyorum ve ambalajları üretim malzemesine göre geri dönüşüme atıyorum. şu an imkanım maalesef yok ve bunun için çok üzülüyorum ama bir an önce vegan olmak için araştırma yapıyorum. Plastik poşet yerine bez torba kullanıyorum.
Ben karbon ayak izimi küçültmek için toplu taşıma veya yürüyüş, bisiklet tercih ediyorum. Aldığım şeylerde mümkün olduğunca daha az plastik ambalajlısını seçiyorum ve ambalajları üretim malzemesine göre geri dönüşüme atıyorum. şu an imkanım maalesef yok ve bunun için çok üzülüyorum ama bir an önce vegan olmak için araştırma yapıyorum. Plastik poşet yerine bez torba kullanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer