Evet evet ben çektim gözler bunu gördü. Adam nasıl illallah ettiyse artık..


Bazen saatlerce çöpü elimde gezdirdigim olmuştur bazen cebime bile koydugumu bilirim ama bazen de rastgele atmisimdir. Bu konuda belediyelerin daha fazla çalışması gerektiğini düşünüyorum
Oğuz Atay'ın mezarı herşeyi gözler önüne sermektedir.
Doğa ve hayvan sevgisiyle buyutulmemis kendi yasadigi cevreye saygisi olmayan mahluklara bu yazilar az bile sonra vay efendim esmiyo
Cevap
6Cevap
ben elimdekı copu elımde bıle dolastırıyorum yere atmamak icin sakızıda cope atıyorum kuslar icin
elimi cebime attığımda dün yediğim gofretin paketini gördüm... çöp bulamamışım ay ne duyarlıyım ben
Pek ilgilenmiyorum hatta bende yazıyorum sprey boya ile ama tarih eserlerine değil tabiki :)
Yanımda çöp varsa copleri yere atmiyorum
Kendim kirletmemeye özen gösteriyorum.
Çöpleri yere atmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar