Merhaba insanlar nasil gidiyor geceniz?

Konusmak isteyen varsa (abaza olmasin) konusabiliriz
Bu saatler en sevdigim saatler ama konusacak pek kimse olmuyor benimde canim sıkılıyoor
Güncellemeler
+1 yıl
Begenmedim sizi
Güncellemeler
+1 yıl
Cok sıkıcısınız
Merhaba insanlar nasil gidiyor geceniz?
Cevapla