Boyum 1.60, erkeğim, dislaniyor muyum?

Arkadaş ortamında kalıplı olan birisi beni tutup havaya kaldırıyor ve sanki füzeymisim gibi başka birisinin üstüne atar gibi yapıyor. Sadece arkadaş ortamı değil, başka yerlerde de böyle rencide edici şeyler yapıyorlar, rezil oluyorum resmen. Böyle şeyler başıma gelecek diye artık hiçbir yerde rahat davranıyorum, içime kapandım. Boyu kısa olan birisi neden hiç saygı görmez, neden girdiği her ortamda sözü kesilir, neden hiç adam yerine konulmaz, neden kadınlar 1.60 olan birisine sanki erkek değil de kadınmış gibi davranır? Bıktım artık, hep küçümsenerek yaşadım ve hala herkes küçümsüyor. Dalga geçiyorlar, kadınlar kız arkadaşlarıumışım gibi davranıyor bana. Problem kadınlar değil yanlış anlamayın, hiçbir ortamda saygı görmüyorum ve dalga konusu oluyorum. İnsanlar mal mı? Dusunemiyor mu bir insanın böyle bir duruma uzulecegini? Yoksa or0spu çocuğu mu bunlar? Benim sevmediğim bir şeyle dalga geçiyorlar.
Boyum 1.60, erkeğim, dislaniyor muyum?
Cevapla