Ebru şallı çok güçlü bir insan olduğu için mi evlat acısını atlatti? Evlat acısı unutulabilir mi?

Yanlış olmasın kimseden acı çekmesi gibi bir beklentim yok. Acı çekmek zorunda değil ve acı çekmemesi onu kötü biri falan yapmaz. Ama içinde ne yaşadığını bilemezsin edebiyatı bana saçma geliyor. İçinde kor ateşler yanan biri bunu dışarı yansıtmadan duramaz değil mi? O yüzden atlatmış duruyor. Demekki her acı herkes için aynı değil.
Ebru şallı çok güçlü bir insan olduğu için mi evlat acısını atlatti? Evlat acısı unutulabilir mi?
Cevapla