Üniversiteyi aileden uzak şehirde okumak pişmanlık mıdır?

Ben açıkçası aileme uzak bir şehirde okuyorum. Kendi başının cagresine bakamamaktan çok kimseye güvenmediğin bu zamanda koca şehirde yanlız hissetmek zor oluyor insan için. Gecen seneye kadar aileden bıkıp onlara gidicem kurtulucam derken bilmediğin bir şehir de tanımadığın insanlarla hayat sürmek zorunda kalıyorsun. Hayat bir koşuşturma ve yeterince zorlanıyorsun. Ben yurttan ayrılıp eve çıktım ama ona rağmen aileden uzak insan kendi yapayanliz hissediyor. Böyle hisseden oldu mu aranızda bu duygularla cebellesen bir ben miyim?
Üniversiteyi aileden uzak şehirde okumak pişmanlık mıdır?
Cevapla