Abim sürekli evim var diye övünüyor. Ne yapabilirim?

Merhabalar. Abim 2016 da evlendi.2019 yılında Eşimle nişanlıyken abim sormuştu evi var mı diye ben hayır deyince gülmüştü. Sonra eşimin ailesine ziyaret edeceğimiz zaman ben ev aldığımı söylerim bu yaşına gelmiş bir şey yapmamış demesinler dedi. Sonra ben nişanlıyken beraber olduğumuzu bildiği halde bana şu kadar taksitli Mersin’de ev alma imkanı diye SMS attı. 2020 yılında evlendim. Eşim asgari ücretle çalışıyor birikimimiz var ama evimiz kira ve bebeğimiz de var hem de abimin oğluyla arasında 8 gün var. Ben hamileyken Abim anneme onun çocuğu olacak ama evimi var demiş. Abimlerin olmuyordu sonradan hamile kaldı erken sezeryan oldu eşi. Sonra ben hamileyken internette bu ev sitelerine benim numaramı vermiş bana SMS ve telefonlar geliyordu. Eşi çalışıyordu. Şimdi de abimin eşi işi bıraktı çocuğa bakmak için. Abim diyor ki evim var kira vermiyorum eşime tarım sigortası yaptım. Ya sürekli eviyle övünüyor. Konuşmak istemiyorum ama sürekli bahane de bulamıyorum. Ben yapmam gerek? Kıskanmıyorum Allah versin diye çok dua ettim bekarken ama ben fakir bi aileye gelin gittim abim bi değişik oldu. Zaten zengin yerden istediler mi annem de abim de istemezdi hemen bahane bulurlardı. Eşimi seviyorum evimde bi sorunum yok ama kendi ailemden nefret ediyorum. Bana neler yaşattılarsa Allah bin fazlasını çıkartsın onlardan. Ne yapabilirim?
Abim sürekli evim var diye övünüyor. Ne yapabilirim?
Cevapla