Evlatlık olduğumu düşünüyorum yardımcı olur musunuz?

Evlatlık olduğumu düşünüyorum ne istesem hep kulak arkası yapılıyor ve hiçbir fikrime saygı duyulmuyor sürekli baskı altında tutuluyorum dışarı çıktığımda sürekli arıyorlar bazen çıkmama müsade etmiyorlar babamın telefonunda bile ismimle kayıtlı yım bebeklik fotoğraflarıma bakıyorum orada saçlarım düz ama şu an kıvırcık ve hiçbir şekilde perma vs işlem yaptırmadım bazen babama sarılmak istediğimde beni itiyor eliyle hafif bir şekilde sarılmama izin vermiyor ne yapmalıyım, hangi hareketleri izlemeliyim yardımcı olur musunuz
Evlatlık olduğumu düşünüyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla