Kimsenin Haberi Yok Benden.. Dayanamıyorum?

Açılmk istiyrm artk çok sıkıldm bu halimden hayattan her şeydn.. öncelikle yargılayck olanlr olacaktır muhtelemeln ama umrumda dahi değil çünkü yargılayack olanlr halimdn anlayamayck olanlardır. Az empati kurun okurkn bana yeter. Biliyorum elinizden hçbr şey gelmeyck ama en azından az olsun yüküm hafifleyecek içimi dökerek. 20 yaşındaym 9 10 yıldır kapalym. Çok küçük yaşta kapanmıştm kimsenin zoruyla değil kendm heves ettim kahretsnki. Neredeyse 6 yıldır açılmak istyrm en son 10. sınıftm okdr istyrdmki açılmk cesaretimi toplayıp aileme söylicktm ilk anneme söyledm bana saçmaladığmı babam duyarsa beni öldüreceğni söyldi abartma istersn anne demiştm git babna de baklm söyldktn sonra da abartma diyebilecekmsn tabi bunu söylrkn benim grçktn gidp babamla konuşcğmı bilmyrdu buna cesart edemem sanıyrdu kendimdn emin bir şekilde babma gittm ve ona da açılmk istdğmi söyldm bana bağırdı çağrdı millete özeniysn falan ddi tabi bu babamn meşhur sözüdr bana da kardeşlrme de hep kullnr. Oysa bnmki özenmek deildi bize hep kendiniz olun der oyski hçbir zmn kendim olmama izin vermedi. Ben hep onun tasarladğı bir insn oldm onun istediği şeklde asla kendi istdğm gibi değil. Beni okuldn aldrdı zaten lise bitene kdr hep alıcm dedi aldı okuldn devamlı her seferinde amcam engel oldu.3 yıldr meznm okuldan da soğutuldm. şu an yine amcam sayesinde dershneye göndrilyrm. Bzn dayanmyck hale geliyrm çıkıp karşısna yenidn açılmk istdğmi söylicm diyrm ama sonra bana engel oln şey beni dershndn aldıracağı oluyr gidemyrm söyleymyrm ama böyle da daynmyrm daha fazla yaşaymyrm hatta sanki yaşamıyrm mutlu deilm kendmle ilglnmyrm aynaya bakmak istmyrm her sabah başıma takacğm eşarpla kavga edyrm takdığmda başıma tiksnyrm kendimdn. Ben, ben olamıyorum, ben deilim olmama izin vermiyolar. Bu kdr güzlm diyrm ama nedn ben özgür deilm. Az kaldı dayan diyrm bzn üniversitye gidnce her şey bambaşka olck dyrm ama hayr daha fzla daynmyrm. Ben bir ölüyüm nefes alan bir ölü. Oysa benim tek isteğim "Saçlarımı savurmaktı rüzgârda.."🥀
Kimsenin Haberi Yok Benden.. Dayanamıyorum?
Cevapla