Abime uygunsuz yakalandım. Ne yapacağım?

Annemler dayıma kadara gitmişti. Abimde işteydi. Bende arkadaşıma gidecektim ama vazgeçtim. Evdekiler falan beni orada sanıyordu işte. Hazır ev boşken rahat rahat ağda yapayım dedim. Odamdaydım evde kimse yok diye. Kapıyı da hava sıcak diye açmıştım keşke açmasaydım:( Birde oradan duşa geçicem diye üstümü de çıkarmıştım. Sokak kapısı açıldı ve abim eve girdi işten erken çıkmış toparlanamadım bir anda. Odamda sokak kapısının hemen karşısında duruyordu gördü her şeyi... Ne yapsam ya sabahtan beri odadan çıkamıyorum. Ne düşünmüştür?
Abime uygunsuz yakalandım. Ne yapacağım?
Cevapla