Yeğenimi sapıklık yaparken yakaladım. Abime veya yengeme söylemeli miyim?

Arkadaşlar ben birkaç gündür abimlerde kalıyorum. Yeğenim var liseye gidiyo, bugün ben erken geldim eve baktım benim bavulumu karıştırıyor çamaşırlarımı çıkarmış ya bi anda ağlamaya özür dilemeye başladı. Çok kızdım ama kıyamadım da bişey de diyemedim sizce abime veya yengeme soylemeli miyim?
Yeğenimi sapıklık yaparken yakaladım. Abime veya yengeme söylemeli miyim?
Cevapla