Lütfen yardımcı olur musunuz. Ben mi çok abartıyorum?

Erkek arkadaşım dün sahurdan sonra hemen uyumadı ben uyudum. Bugün de normalde geç yatsa bile 10 11 gibi uyanan adam az önce yani 16.30da uyandı. Öncesinde aradım açmadı. Meraktan aşırı stres oldum. Bu kadar ölü gibi yatması merakta bırakması çok sinirime dokundu bende uyanınca soğuk konuştum. Canım cicim demedim. Neyin var dedi ama sadece acıktım susadım dedim. Acaba ben mi abartıyorum?
Lütfen yardımcı olur musunuz. Ben mi çok abartıyorum?
Cevapla