Aynı okulda olmadığım biri ile nasıl konuşma başlatabilirim?

Bi kaç kere bukuştuk ama hep ilk adımı atan yazan ben oluyorum buluşalım diyen o ama buluştuktan sonra yazmıyor ben yazıyorum yine ortak alanlarımız var ama mesajlarıma bazen geç bakıyor ve sık sık görüldü atıyor sorduğumda bilerek yapmadığını söylüyor ya da yazacak bişey bulamadım diyor sizce nası konu açmalıyım ya da nasıl buluşalım demem lazım (anime ve mangalardan hoşlanıyor manga vermek için buluşmuştu bi ara)
Aynı okulda olmadığım biri ile nasıl konuşma başlatabilirim?
Cevapla