Toplumun bakıs acısı benı korkutuyor ama yapamıyorum kendımı cok çirkin görüyorum
Kapanıp açılan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz
Kapanıp açılan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz
Tesettürün amacı güzelliğini gizlemektir zaten. Bu özgüvensiz hallerden sıyrıl. Yanlışa gitme. Sana cazip geliyor olabilir böyle şeyler ama şu haikaktleri asla unutma gör kanma şu dünyalık şeylere. Vallahi çok üzülürüm seni tanımasam da. Ben de kapalıyım ferace falan giyiyorum makyajı da bıraktım ama iyi hissediyorum çünkü başkalarının diline fikrine göre değil Alla H rızasına göre yaşamaya alıştırıyorum kendimi. Allah dostu arkadaşlar edin. Maneviyatını yükselt ve şu vesveseden kurtul kardeşim. Gözünü seveyim...
Cevap
13Cevap
Toplumun bakış açısı derken pardoooon? Hangi toplum? Bizim toplumumuzun dini İslamdır kapalıdır zihniyet de, açık olmanı isteyen tipler bizden değildir
Bu toplumun dini İslamdır, gelenek ve görenek atalarımız buralar Osmanlı atalarımızdsn kalma topraklardır buranın 2000 yıllık geçmişi İslamiyet bundan öncesi milattan önceye dayanıyor bu toplumun normal gördüğü bir şey değildir İslam dini dışındaki dinler
Bu islamın görüşü, İslam kimseyi zorlamıyor, toplum da zorlamıyor ama dışlar sonuçta dünyanın düzeni Müslüman toplumların tabiri ile kafirler ile savaşmakla geçmiştir
Kendi kararın elalem ne der diye düşünme. Evet büyük bir günah ama bu da sadece seni ilgilendiren bir şey
Çirkin olmamışsındır, hatta türban çirkin birini bile güzel gösteriyor saçları kapatıyor çünkü sadece yüz kalıyor, kafa şekli ve saçlar olmuyor. Sen güzelsen güzelsindir
Görsem objektif yorum yapabilirim
Tek sebebi kendini çirkin bulman mı yoksa sevgilin olmadığı için yalnız mı hissediyorsun
senin vücudun senin kararın :) açıl sadece 2-3 hafta farklı bkar çevren sonra alışır :)
Cesaretli olduklarını düşünüyorum.
Açık olup kapananlar içinde bu geçerli.
Etiketlemeyi, yargılamayı çok sevdiğimiz aşikar bunların arasında "bu benim hayatım" deyip istediği gibi yasayabilene de saygım sonsuz.
Bende açılmayı düşünüuorum istersen konuşabiliriz : )
Hafta içi bir öğrencim başı açık geldi hiç de garip değil
kafana kabullenmek gerek
Senin bilecegin bir şey nasıl istersen
evlendikten sonra kapannak daha uygun
Yani hiç umrumda değil, bence, toplumda, umursamaz
Ne gibi bir bakış açısı?
Senin kararın
Meme var mi
Korkma kim ne derse desin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?