Zorla kapandım, açılsam çok mu göze batarım?

Çok küçükken daha 12 yaşında ailem zorla kapattı bir yolunu buldum açıldım. Sonrasında zorla imamhatibe yollandım. Artık kapandım biraz mecburi zorunluluk yok aslında ama açık olanlara da normal gözle bakmıyorlar açıkçası. Yaşım 23 oldu artık kimsenin boyunduruğu altında da değilim açılmak istiyorum ki zaten kapalıyım tesettürlü değilim. Kollarım bacaklarım kapalı evet ama yani bunu tam manasıyla da yapamıyorum. Bir gün kendi isteğimle yapmak istiyorum. Açılsam çok mu göze batarım ne olur bilmiyorum yaptığım şeyin savunulacak bir tarafı yok biliyorum ama ben de bu hayatı istemedim sonuçta.
Zorla kapandım, açılsam çok mu göze batarım?
Cevapla