ERKEK OLUP TACİZE UĞRAMAK HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Ulan benim çocukluğumda ben çok güzel bir çocuktum elim yüzüm falan. Bakanlar öylece bakardı yüzüme tebessüm ederek. Tatlıydım yani. Ondan sonra ergenliğe girdim tipim değişti ilk defa gördüğüm insanlara sordum ilk bakışta travestiye benziyormuyum diye ve biraz dedi. Yakınlarım yakışıklı olduğumu söyler ama tipim değişim sürecinde belki de bu yüzden travestiye benziyorum. Bugün hava karanlıkken bir binanın önünden geçiyordum. Adamın teki binanın önünde bekliyordu. Önünden geçerken hani böyle tam sapık bakışı olur ya hafif gülümser falan baştan aşağı öyle süzdü beni. Yürüyorum arkamı dönüyorum hala bakıyor. Ulan şapkamı açtım erkek olduğum belli olsun diye devam ediyor. Ne yapacağım lan ben herkes bana tip tip bakıyor dışarıda üç harfli bir şey varmış gibi.
ERKEK OLUP TACİZE UĞRAMAK HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Cevapla