SUUDİLERİN BU TAVRI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Takımların tutumunu yerinde buluyorum. Aslında kupanın Arabistan'da oynanması daha ilginç idi...
SUUDİLERİN BU TAVRI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle bir husus var Arabistan bu kupayı almayı kendi teklif etti. Yani sahada bu tip şeylerin olması beklenmedik bir şey değildi. Ben Arabistan'ın bu tavrını doğru bulmuyorum.
SUUDİLERİN BU TAVRI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Cevapla