UŞŞAKİ TARİKATININ BAŞI ŞEYH FATİH NURULLAH HOCA TACİZ DEN TUTUKLANDI NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

UŞŞAKİ TARİKATININ BAŞI ŞEYH FATİH NURULLAH HOCA TACİZ DEN TUTUKLANDI NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Arkadaşlar, odatv nin yayınladığı haber ile gündem olan UŞŞAKİ tarikatının lideri fatih nurullah hoca 12 yaşında ki bir kız çocuğuna tacizden tutuklandı. Başta müridleri tarafından iftira oyun gözüyle bakılsa da bomba gibi düşen ses kaydı çoğu kişiyi silkeledi. Ses kaydını dinledim. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Şikayet eden adamı müritleri akyazı da dövmüşler şikayetçi oldu diye. Kızın anlattığına göre 10 yaşında ki bir çocuğu da kucağına oturtmuş galiba. Küçük kızın ifadesi kan dondurucu, ses kaydını da dinledikten sonra toplum olarak nereye gidiyoruz diye düşünmemek elde değil. UŞŞAKİ vakfı nurullah hocanın vakıf ile bağının olmadığını iddia etse de o dergahta daha önce zikirler yaptırıp, birlikte yol aldıklarını çoğu kişi bilir. Diyelim ki bağı yok, neden müritleri şikayet eden adamı dövdü. Son zamanlarda tarikatlar bu tarz konular ile gündeme gelmekte. Daha önce de DENİZLİ çivril de süleymancıların yurdunda bir erkek çocuğuna defalarca tecavüz edilmişti. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
UŞŞAKİ TARİKATININ BAŞI ŞEYH FATİH NURULLAH HOCA TACİZ DEN TUTUKLANDI NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Cevapla