Arkadaşlar Koskaca Binada Kimse Bana Sahip Çıkmazken O Trans Diye Ötekileştirdiğiniz Kadın Bana Sahip Çıktı?

Arkadaşlar ben İzmir'de üniversite okuyorum. Bu yıl yeni bir apartmana taşındım. Üst katta bir tane sapık var ve ilk yerleştiğim günden beri benimle uğraşıyor hakaret ve taciz içerikli laflar atıyor. Bu yüzden çok kavga ettim bakın binada 40 daire var ve bu 40 dairede ne aile babaları ne sözde delikanlıyım diye geçinenler var ne kutsal anneler var birisi de çıkıp beni savunmadı. Şikayetçi oldum bu süreçte mahkemeye bile çıktık ama böyleleri ne cezası alacak? Hiçbir ceza almadı. Dün dışarı çıkacaktım o şerefsizde merdivenden çıkıyordu beni gördü ve çok çirkin bir laf attı o sırada karşımda Trans bir kadın oturuyor o da dışarı çıkmıştı onun söylediğini duydu ve "Ne dedin lan sen kıza şerefsiz' diye bir saldırdı tekme tokat o sapığı dövdü. Hatta yumruklayarak bana özür diletti. Sonunda elinden zor aldılar. Yemin ederim içimin yağları eridi. Koca apartmanda kimse beni savunmazken o ötekileştirdiğiniz, dalga geçtiğiniz insan bana sahip çıktı. Soruyorum size şimdi kim sapkın o erkeğim diye gezen şeref yoksunu mu? Yoksa kendi halinde yaşamaya çalışan bu kadın mı?
Arkadaşlar Koskaca Binada Kimse Bana Sahip Çıkmazken O Trans Diye Ötekileştirdiğiniz Kadın Bana Sahip Çıktı?
Cevapla