30 bin dolar maaşım var gelmiş zengin sayılmazsın diyor?

Az önce birisi bir soru sordu bende maaşımı söyledim 30 bin dolara az diyor şaka mısınız 😂 sanki kendisi kraliyet soyundan gelme haha
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğu insanın bu kadar maaş aldığını zannetmiyorum kıskançlık vol bilmem kaç :))
Güncellemeler
+1 yıl
Eve yorumlara kıskanan ezik sefiller gelmiş :d yazık size gerçekten sizde yok diye başkasında yok zannediyorsunuz ağlak olmayın bu kadar biri gelmiş 200₺ si yok evini arabanı at demiş yapsam sonradan görme az demediler bana beyinsizler sizi
30 bin dolar maaşım var gelmiş zengin sayılmazsın diyor?
Cevapla