LOJMANDA HAYAT: KOMŞULUK İLİŞKİLERİ NASILDIR?

Merhaba,
İçinizde hiç kamu konutunda, yani lojmanda kalan ya da lojman yaşamını iyi bilen var mı? Varsa komşuluk ilişkileri hakkında tecrübe, bilgi ve gözlemlerini aktarabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
İnanmıyorumm! Koca forumda bir tane lojmanda oturan yok mu yav? Hani kurum falan söylemenizi de istemiyorum, gizlilikten çekiniyorsanız.
Güncellemeler
+1 yıl
bkz. KizlarSoruyor'a forum diyen çaylak KScan.
LOJMANDA HAYAT: KOMŞULUK İLİŞKİLERİ NASILDIR?
Cevapla