Arkadaşlarımın babası ile ilişkisini kıskanmam hastalık mı?

Yani küçüklüğüm hep şiddetle geçti, şiddet olmasa da bağırma çağırma, kolumu kırınca bir de annem dövüyordu, üniversiteye gidene kadar bir yere gitmem hep sorun oldu çok değişik olaylar var daha anlatsam inanmazsınız yani, bir erkeği sevemiyorum bunu demek istemezdim ama öyle sevgisiz büyüdüğüm için mi bilmiyorum sevgiye gelemiyorum sanki beni sevmiyormuş gibi yalan söylüyormuş gibi hissediyorum, ve de arkadaşlarımın babası ve annesi ile olan ilişkilerini çok gözlemeyip kıskanıyorum, bana karşı şu an iyiler ama böyle büyüdüğüm için babama bir şey derken bile çekiniyorum
Arkadaşlarımın babası ile ilişkisini kıskanmam hastalık mı?
Cevapla