Babamdan sevgi görmediğim için çevresindekileri çok kıskanıyorum. Abartıyor muyum?

18 yaşıma kadar hiç bi sevgi ilgi görmedim. Küçükken sürekli azarlama kavga peşindeydi. Bi gün sarılmadı bile. Şimdi yegenleriyle çok güzel vakit geçiriyor. Çocuk gibi onlarla oyun oynuyor. Kuzenimle baba kız gibi her gün dışarı çıkıyorlar falan filan. Baya üzülüyorum benimle neden böyle olmadı diye, ağlıyorum. Abartiyor muyum sizce?

Babamdan sevgi görmediğim için çevresindekileri çok kıskanıyorum. Abartıyor muyum?
Cevapla