Doğum gününüz unutulduğunda ne hissedersiniz?

Bugün benim doğum günümdü ve böyle bir anket aklıma gelmiş bulundu:) Cevapları alalım. ✨
İç içe üzülürüm ama yansıtmam😐
Ortalığı ayağa kaldırırım. 👿:)))
Fırtınalı bir Dünyada araya girmenin en rahatlatıcı ve en güçlü yolu ayağı kalkıp ruhunumu göstermemdir. 🌈
Hiçbir şey yapmam film izlerim 😌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
**A şıkkı içten içe🌸
Doğum gününüz unutulduğunda ne hissedersiniz?
Cevapla