Doğum gününüzü bile kimse hatırlamadığında nasıl hissedersiniz?

Bugün 36 oldum kimse hatırlamadı gençliğim aileme bakmakla çalışmakla gitti bu hayattan beklentim yok böyle nasıl devam edilir? Doğum gününüzü bile kimse hatırlamadığında anlıyorsunuz boşuna yaşadığınızı

Güncellemeler
+1 yıl
Doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim sizin de doğum gününüzü kutlayanlar olsun ömrünüz mutlulukla sağlıkla huzurla geçsin beni mutlu ettiniz
Doğum gününüzü bile kimse hatırlamadığında nasıl hissedersiniz?
Cevapla