- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılYaa öyle düşünme, ben de hep unutuldum, beni de unuttular, halbuki hediyeye de lüzum yoktu benim için, sadece iyi ki doğdun sözü bile kâfiydi, son sekiz yıldır hatırlıyor ailem belki de beni lakin ondan evvelinde hep unutuldum. Doğum gününü kutladığım kişiler dahi kutlamadı benim doğum günümü, hatırladığı halde dahi kutlamadı , bunu da bana söyledi. Bazen yanlış kişilere değer veririz lakin o değeri de onlardan almak bizim elimizde. Belli ki sende yanlış kişilere , nankörlere değer verdin/veriyorsun, karşılığını göremediğin için de üzülüyorsun, o vakit haketmeyene değer verme, gerekirse selam dahi verme, yoksa böyle sızlanıyoruz biliyor musun? Ne zaman kendime değer verdim, işte o vakit yaşadığımı anladım, kendine değer verdiğinde sana değersiz hissettiren kişilere anlam yüklemiyorsun, kimse yoksa da ben varım diyorsun, senin kendini değerli/değersiz hissetmen başkalarının yaklaşımına bağlı olmuyor. Kendine değer ver, seni unutana da aynı şekilde karşılık ver. Kendi mutluluğuna odaklan ve iyi ki doğdun, nice mutlu yaşlar, yaşamlar diliyorum. Kendi değerini bilerek huzur içinde yaşamanı temenni ederim.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
ben 15 yaşındayken o gün doğum günümdü annemler misafirliğe gitmişti ben de sanıyorum ki gelince kutluycaklar hatta babam eve geldi arabadan bir şeyini almayı unutmuş ben de dedim pasta almaya gitcek almadı da kutlamadı da evdeki herkes unuttu ben gece ağlayarak uyudum (pazar günüydü) yarın okulda çok samimi olmadığım insanlar hatırlamışlardı hediye almamışlardı ama bana en güzel hediyeyi vermişlerdi. annem okuldan gelince ne hikmetse hatırladı ama ben onlarla 1 ay konuşmadım doğum günüm olunca da yakın arkadaşlarım dışında kimseyle kutlamam hadi babam unuttu insan kızını doğurduğu günü nasıl unutur yaa. Bu konuda onlara hala mesafeliyim 3 kardeşiz sadece benim doğum günüm unutuldu bu da bana koydu zaten evde hep değersizmişim gibi hissederdim bu da onlardan soğumam için bahane oldu
14 Yorumla
Soran+1 yılKeşke ailemizi seçebilsek böyle derin izler bırakıyorlar ilerde çok güzel bir ailen olur o gün sana sürprizler yapar bu yaptıklarını bir nebze unutursun canını sıkma kimse değer vermiyor zaten kendimizin değerini bilelim
Soran+1 yılTeşekkür ederim bundan sonraki doğum günlerinde doğum günü kızı olarak özel hissettirenler olsun etrafında çok sev ve sevil
Gizli Üye(30-35)+1 yılİYİKİ DOĞDUNN!! Nice yaşların olsun 🤗🌸
Benimde doğumgünümü kocam asla hatırlamaz. Artık pes ettim hatırlamasını beklemiom, ben hatırlatıyom. Arkadaşlarımda hatırlamaz sosyal medyada bir paylaşım yaparım akın akın mesajlar yağar😅
Şimdi bu olay şöyle ki genel olarak birinden bi beklentin olduğu sürece hep üzülürsün bunu anladım. Ve üzülerek kendine yaparsın. Bi insanın kendine yaptığını gerçekten başka kimse kolay kolay yapamıyo😄 en iyisi bi beklentin olmuycak. Kutlanmasını istiosanda hatırlatıcan.
Yani ben kendim öyle yaptım 21 yaşımda doğum günüm unutulmaya başladı bende. Başta çok üzüldüm ama sonra üzülmek yerine mutlu olmak için yine kendim bişey yaptım. Hatırlattım ve telafi edildi.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sen de iyi ki doğdun doğum günlerinin neşeyle coşkuyla kutlanılmasını hakediyorsun bu sıralar mutsuzum ondan böyle şeylere takılıyorum yoksa önemsemezdim bir sonra ki doğum gününde kocan sana zen alır inşallaha zensiz olmaz😂
Cevap sahibi+1 yılAyy inşallahh 🤣🤣 seni çok iyi anlıyom. Napalım yine kendimiz kendimizi mutlu etcez çünkü gerçekte kendimizden başka kimsemiz yok
- Kişilik & Karakter konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılDegerli soru sahibi 2 ay önce aynı sey basıma geldi 36 cı yasımı tek basıma bakkaldan aldığım muzlu dankekin üstüne eskiden dolapta kalan pasta mumu buldum kendim yaktım kendim alkışladım😢1 allahın kulu bırak hediye almayı kutlayan bile olmadı garanti bankası ve Kızılay Kan merkezi sms gönderdi o kadar mutlu oldum ki anlatamam sonunda birileri hatırladı dogum günümü bu arada yeni yasınız kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah umarım her şey gönlünüzce olur 🎂
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBenimde zaten kimse hatırlamıyor ki hatta doğum günümü bilen yok yani kimse kutlamıyor sadece işte bu sitede soru sorduğum zaman arkadaşlarım saolsun kutlamışlardı yazı olarak. ama zaten çok da önemli değil bence yani kendinizi o gün mutlu etmeniz daha önemlidir bence. çünkü insan her zaman kendini mutlu etmelidir diye düşünüyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılBu sıralar kendimi mutlu edemiyorum buradakiler yeterli baksanıza ne kadar çok kişi kutladı sizin de kutlayanlar olur
- +1 yıl
Teşekkür ederim doğum gününüz kutlu olsun abla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bundan sonra sevdiklerinle kutlayacağın bir doğum günü diliyorum
- +1 yıl
Rica ederim sizde umarım mutlu olursunuz sevdikleriniz ile 🙏💐
+1 yılbunu bende hissettim.. 39 olduğumda :)
kimsecikler hatırlamadı sadece bir arkadaşım bir bankalar hatırladı birkaç üye olduğuum site hepsi bu
aslında bir süredir böyle :)
ne yapayım..
hayatım budur diyorum06 Yorumla
Soran+1 yılKendimizden başka kimsemiz yok sen de çoğu şey için geç kalmış hissediyor musun?
- +1 yıl
geç kalmış değiliz
ama harekete geçmiyoruz belki bizim de hatamız var sayın gizli:)
Soran+1 yılBen çok çabalıyorum ama olmuyor artık yoruldum
- +1 yıl
belki de yanlış şeyler için çabalıyor olabilir misiniz?
hayatınızdaki dengeleri bilmiyorum sadece varsayım üzerine yazıyorum
Soran+1 yılHayatımda denge yok ben denge sağlamaya çalışırken düşmek üzereyim
- +1 yıl
dengeyi sağlamak hangi konuda
ya da hangi konuda düşeceksiniz
bunu da net bilmiyorum..
ancak adım adım ilerlemenizi öneririm
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yıl
Ailede bir yere kadar, artık kendine dönmeli. Hayatını kurmalısın. Yeni yaşın çok güzel geçsin. Hayallerini gerçekleştirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bunun için çabalıyorum
- +1 yıl
Yuvan olsun bir
çocuğun olsun zamanıdır. 😊
+1 yılBen 1.5 ay önceden hatırlatmaya başlıyorum 😄
İyiki doğdun doğum günün kutlu olsun 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
01 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar tatlısın çok teşekkür ederim 🙂
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Doğum günün kutlu olsun ömür boyu yüzün gülüp kalbin huzur dolu olsun! Yeni yasinla cok neseli ve eğlenceli anilarin olsun tüm sevdiklerinle ve ailenle. Soruna gelince gercekten hayat telasasiyla veya o günün bi durumuyla unutula bilir. Benim ki'de unutuldu ve kendimde unutum ve o an fark ettimki unutuluyormuş...
09 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel temennilerde bulunmuşsun bana dilediğin ne varsa bin katı senin olsun ama bundan sonra doğum günlerini unutma sen çok özelsin
Soran+1 yılBen onların hiçbir zaman unutmadım bir de kutluyorum bundan sonra kutlamayacağım
Soran+1 yılÇok yalnız hissettiriyorlar varlar ama yoklar öyle bir durum ve ben tüm paramı onlara harcıyorum çalışıyorum bakıyorum sonuç bir pasta bile alınmıyor sağlık olsun diyelim
Soran+1 yılÇok geç kaldım değişim için bu yaştan sonra hevesim yok
+1 yılBok gibi hissediyorum. Ozellikle cok dikkat ettigim bir konudur bu. Cogu zaman d. gunu olan arkadaslarim icin fidan bagisi ya da cocuklar icin yardim bagis vs yapiyorum ama benim d. gunu gelince hatirlayan bir elin parmak sayisi. insan üzülüyor ya. hatirlanmak istiyor
06 Yorumla
Soran+1 yılBen de doğum günlerine önem veriyorum ondan bu kırgınlığım sen de artık kimseye emek verme heba oluyor
- +1 yıl
yine dayanamiyorum insan kalmaya calisiyorum yine yapıyorum ama sonuc yine ayri 🙈
Soran+1 yılBana yap hep bana😂
- +1 yıl
:) Bu arada doğum günün kutlu olsun. Sağlıklı mutlu huzurlu sevdiklerinle vakit geçirdiğin güzel anlar ve anılar biriktirdigin yaşlarin olsun.
Soran+1 yılGüzel temennilerin için teşekkür ederim ben de sana doğum günlerini hatırlayacak dostlar diliyorum🙂
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılİnsan yas attıkca koyuyor yalnızlık senı ıyı anlıyorum.. Uzulme ya.. Bır gun bırı cıkar onunla bugunlerı kutlar ve tum gecmısın acısını sılersın.. Tabii silinebıldıgı kadar..
Dogum gunun kutlu olsun.. Yenı yasın sana huzur, sağlık ve para getırsın..02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar içten yazmışsın teşekkür ederim umarım senin de hayatında sağlık mutluluk para eksik olmaz
- +1 yıl
Teşekkür ederim.. Amin diyelim
Mutlu, huzurlu, sağlıklı, bol paralı, rahat, aklı başında tatlış bir hayat dilerim. Sevdiklerin ve sevenlerinle..
Yıllardır sadece bu sene birinden bekledim burnumdan getirdi varsın hatırlamasın kimse çok dert değil02 Yorumla
Soran+1 yılBeklenti insanı yoruyor ne gelirse başımıza bundan geldi ne güzel şeyler dilemişsin daha fazlası senin olsun bir de o birinden beklediğin sürpriz gelmediyse daha iyisi karşına çıkacağındandır onunla zaman kaybetme😂
- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun, nice mutlu yaşlara🤍
Eğer sadece bu sene olduysa yine de kırıcı olsa bile belki insanlık hali denebilir ama her sene unutulması oldukça kırıcı. Eminim birgün senin için her özel anı hatırlayan biri olucak.
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım senin de karşına her gün mutlu edecek sürprizler yapacak prensesmişsin gibi hissettirecek birisi çıkar kalbin çok temiz💕
+1 yılKimse hatırlamasa bile bankalar mutlaka hatırlar )) ailem ve yakın arkadaşlarim bugüne kadar hiç unutmadı ve her seferinde harika sürprizler yaptılar bana
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılOturup boncuk boncuk ağlarım napıcamm 😢😢
Bu arada doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım hayellerinin gerçeğe dönüşmesi dileğiyle nice mutlu yıllara güzel bayan 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
00 Yorumla Valla doğum günüm hatirlanmasa kafalarına vura vura hatırlatırım.😅
Bence birilerinin vereceği değere ihtiyacımız yok. Gitin bir pasta alın. Mum dikin üfleyin.07 Yorumla
Soran+1 yılTek başıma pastayı yiyorum sonra hastalanıyorum ondan almadım kafalarına vursan hatta kafalarına sıksan anlamazlar😂
Soran+1 yılBen küçükken bile yaptıklarını yüzlerine vuruyorum anlamak istemeyene ne yapsan nafile
Soran+1 yılTeşekkür ederim bir pasta dilimini hakettin🙂
Ne yazık ki bende aynı düşünüyorum sen ailen için cirpinmissin ben onların herşeyin anne baba gibi alttan aldım benim yastaslarimin dertelri benimkinden hep farklıydı ben sadece sıkıntı ve dertlerimizi çözüm bulmaya çalıştım gençliğimi yasayamadan ve aynı üstelik diğer insalar için bu kadar uğraşırken onlar bile umursamadı ama boş ver demek ki artık kendimiz için birşeyler yapmamızın işareti bu kendin için mutlu olabileceğin şeyler yap❤️❤️🌸🌸
020 Yorumla
Soran+1 yılSenin yaşayacağın güzel zamanlar var benim için çok geç ama sana tavsiyem sadece kendin için yaşa
Soran+1 yılYaş faktörü çok üzüyor sanki 80 yaşında hissediyorum yüklerim ağır geldi
Soran+1 yılTeşekkür ederim senin de her günün doğum günü tadında geçsin💕
Soran+1 yılSona bir adım daha yakın oluyorsun hevesin olmuyor mutluluk nedir bilmiyorsun bunlar can sıkıyor sen de gençliğini yaşa olgun olmak zorunda değilsin hayat ergenlere güzel sorumluluk almayanlara aptallara😄
Soran+1 yılYaşam belirtisi yok değil mi gözlerinde ben de kendimi tanıyamıyorum artık o gülen kız yok
Soran+1 yılEnerciii enerciii Dilan Polat gibi ortalıkta böyle geziyorduk enerjimiz kalmadı sömürdüler😄
Soran+1 yılHayatımızı mahvedenler utansın Bihter ilk bölümden son bölüme evrildik🤣
Soran+1 yılSonumuz benzemesin bu gidişat nanay😂
Soran+1 yılBelki de böylesi iyidir beni beni mahvetti bu hayat😂
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖnce kendini düşünüp biraz bencil olacaksın bu hayatta. Aşırı fedakarlık yapmayacaksın. Başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarının önüne koymayacaksin..
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 447 cevap paylaştı. Hiç sorma bilirim o duyguyu... Yakınlarda olsaydım sana bir sürpriz yapardım. Eyiki doğdun kankaaaaaaa!
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kanka😄
Hangi gün doğduğumu bilmediğim için pek dert etmiyorum ki bilsem de dert etmezdim pek takılmıyorum öyle şeylere
02 Yorumla
Soran+1 yılNüfus cüzdanında olan tarihi kutlayabilirsin
- Kişilik & Karakter konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle düşünmeyin..
Hayati neresinden tutarsan kâr , bundan sonrasını kendiniz için yaşayın lütfen..
İyi ki doğdunuz 🥰😍
01 Yorumla
Soran+1 yılSiz de iyi ki doğmuşsunuz yoksa bu güzel mesajları almayacaktım💕
+1 yılbenim doğum günümde kimse kutlamıyor belki hiç kutlanmadığı için alışmışımdır ama yine de yalnız hissediyorum kendimi
024 Yorumla
Soran+1 yılEtrafın kalabalık olsa da yine de yalnız hissediyor insan gerçekten seven olmadığı sürece
- +1 yıl
küçük prens'ten alıntı yaptınız değil mi? ben de bunu kullanırım bazen "insanlar arasında da yalnızdır insan". şimdi anladım ki insanları birbirine bağlayan ortak acılar
Soran+1 yılAslında içimden geleni söyledim küçük prens demişken insan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez. Ben de bu alıntıyı seviyorum
- +1 yıl
güzel sözmüş. buna benzer mi tartışılır ama yine gönül ve görmekle alakalı ben şu sözü kullanırım. yorumlarınız beni mutlu ettiği için paylaşmak istedim. "yanlış düşünebilirsin, yanlış bilebilirsin ama yanlış hissedemezsin, yürek genelde yanılmaz."
Soran+1 yılYüreğimin hissettiklerini bilseniz canım acıyor ama yine de devam ediyorum keşke yanlış hissetmiş olsaydım
- +1 yıl
işte yanlış hissedilmediği için insanın içi yanıyor ya. bir doğum günü mesajı bile gelmeyince insan kötü oluyor. ben geçtiğimiz ramazan bayramında bekledim bir tane bile arama veya mesaj almadım. banka kütüphane dışında bayramımı kutlayan olmadı ben de kaldım öyle akşam 2 arkadaşım aradı sıradan geçtik öyle. çok üzülmüştüm. ben de devam ettim ama nasıl ettim hiç bilmiyorum
Soran+1 yılKeşke sadece doğum günü kutlamadıkları için üzülmüş olsaydım
- +1 yıl
dün arkadaşımın söylediği şeyi söyleyeyim belki siz yapabilirsiniz. " bize geçmişi unutturacak yeni sosyal ortam lazım yeni kişiler arkadaşlar mekanlar, geçmişi hatırlatan şeylerden uzaklaşmak lazım"
Soran+1 yılBunu denedim ama yine peşimden geldiler benim kurtuluşum yok mutsuzluğumun sebebi bu
- +1 yıl
telefon numarası değişikliği, yeni sosyal medya hesabı ve ilk etapta kendi ismini ve resmini kullanmama ve böylece bağlantıyı koparma. benim yapmak istedğim bu. belki başka şehir. bunlardan denenebilir
Soran+1 yılAilem sorunlu onlardan kurtuluş yok
- +1 yıl
o zaman uzakta olmak lazım. uzaktaa olan kıymetli olur ve dertleri çekmez
Soran+1 yılUzaklara gitmiştim yine geldiler
- +1 yıl
mantık evliliği yapsan belki ayrı evde kalmak işe yarayabilir
Soran+1 yılMantık evliliği için gereken şey para o olursa yaparım😂
- +1 yıl
aday varsa para daha kolay bulunur bence
Soran+1 yılAdaylar var evlilik gözümü korkutuyor
- +1 yıl
hmm o zaman sıkıntılarınızın azalması adına yapılabilecek bir mantık evliliği yapılabilirse adaylar arasından en mantıklısını bulun ve öncesi sonrası için bir tartı kullanın belki de evlilik daha kötü yapabilir bu yüzden alternatiflere yönelebilirsiniz. evlilik dışında aklıma uzaklaşma fikri için bir öneri gelmiyor
Soran+1 yılDaha kötü olursa hiç yaşamadan ölürüm?
- +1 yıl
bence bu yaşına kadar kafanda bir şeyler oturmuştur onlara göre seçebilirsin
Soran+1 yılOluşsa bile kimse göründüğü gibi değil
- +1 yıl
o zaman içinde bulunduğun durum için başka kaçışlar keşfetmek lazım
Soran+1 yılYurt dışına gitme şansım olsaydı😄
- +1 yıl
o herkes için geçerli de neyse fvfbghn
+1 yılZaten genellikle kimse hatırlamıyor bende küçük bı pasta yapıp mum koyup kendi kendime doğum günümü kutluyorum o yüzden alışkınım.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun 😊Fazla fedakarlık yaptığın zaman bazen vefasızlıkla karşılaşabilirsin. Kendi yolunu çizsen nasıl olur
02 Yorumla
Soran+1 yılBu yaştan sonra bişey yapmak istemiyorum pes ettim çok teşekkür ederim senin de kutlayanlar olsun
- +1 yıl
Rica ederim. Hemen pes etme yolun uzun.. Ayrıca yaşında da bir şey yok nice insanlar vardır 50'senden sonra bile bazı şeyleri başaranlar
+1 yılKendin için yaşamaya geç kalmış değilsin evet sorumlulukların var ama bu konuda daha esnek olabilirsin.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 396 cevap paylaştı. Bende kendimi bildim bileli doğum günümü hatırlayan kutlayan olmaz buna annemde dahil 😏
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü bundan sonra inşallah birileri hatırlar
Soran+1 yılBen de aynı his var her şey için çok geç
Soran+1 yılÇok mutsuzum elimde değil
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun nice senelere 😊🌸🤗🤗🎉🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳
02 Yorumla
Soran+1 yılO coşkuyu hissettim çok teşekkür ederim nickin kırgınım bu hayatta seni kırmalarına izin verme tüm güzellikleri hakediyorsun🙂
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗🌸 ama kırılınca kiriliyorsun işte
Kimse hatırlamaz ise üzülmezdim aslında sevdiklerim hatirlmazsa bu incitirti
04 Yorumla
Soran+1 yılSevdiklerim incitti başkaları zaten bilmiyor
Soran+1 yılBen de sana tüm sevdiklerinin yanında olduğu değerinin bilindiği bir ömür diliyorum çok teşekkür ederim🙂
Kişilik & Karakter konusunda 649 cevap paylaştı. Kötü hissederdim. Doğum günün kutlu olsun nice daha mutlu yıllara💐❤️
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kötü hissetsek bile hayat devam ediyor😂
Doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yaşlara inşallah
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum çok kibarsınız
Gizli Üye(36-45)+1 yılHemen hemen seninle aynı yaşlardayim ama hatırlanmamak daha hoş benim için çocuklarım hatırlıyor ısrarla oysa ben istemiyorum çünkü o gün benim mutluluk günüm değil hatırlamak istemiyorum bunu onlara da söylüyorum ama yine de hatırlıyorlar oysa sessiz sakin geçse kimse lafını etmeden daha iyi, hatta yine geldi o gün diye geriliyorum
08 Yorumla
Soran+1 yılNiye bu kadar unutulmak istiyorsun?
Cevap sahibi+1 yılDünyaya gelmek istemezdim hayatın yükleri hep üstümde. Keşke doğmamış olsaydım bu yüzden o gün özel ve güzel değil. İki çocuğumla hayatım daha da zor ki çocuk bile olmadım. Yanlış aile zor bir yaşama mecburi mahkum olmak bu şartlarda hiç gerek yok
Soran+1 yılYazdıklarında kendimi gördüm ben de çocukluk yaşamadığım için hiçbir zaman çocuğum olmasını istemedim hayatının geri kalanı güzel olur inşallah
Cevap sahibi+1 yılEn iyisini yapmışsın ben çok iyi bir anne oldum bundan eminim ama çocuk da büyük sorumluluk iyi ki yok senin, doğrusu buydu benim içinde. Sevgisi varlığı muhteşem bir şey ama ben çocuk sahibi olmamalıydim onların suçu yok ama benim hayatım yük üstüne yük bu yüzden tek başıma yaşam sahibi olmalıydim
Soran+1 yılÇocuğum olmasa bile sorumluluklarım var tek yaşamak özgür olmak için çok çaba sarfettim ama olmadı sen çok iyi bir annesin bundan sonra da öyle olmaya devam edeceksin yüklerin ağır ama ilerde belki çocukların bu yükü omuzlarından alır
Cevap sahibi+1 yılKimseden bir şey beklediğim yok ki bu devirde bunu kimseden bekleyemeyiz. Tek başıma ölmeye yetecek bir hayat için çabalıyorum. Ama özgürüm ben iki çocuğumla o rahatlık için çok bedel ödedim ama değdi tek keşkem çok daha önce yapsaydım, yıllar önce. Ailemi de hayatımda olmaması gereken adamı ve onun sulalesinin yüklerini de geride bıraktım huzura kavuştum çok şükür tek sorunum maddi kaygılar onun için de çabalıyorum sorun değil, sırtım yere gelmesin yeter🤗
Soran+1 yılSenin adına çok sevindim para hepimiz için problem sen en zorunu başarmışsın tebrik ederim
Cevap sahibi+1 yılÇok bedel ödedim artık yeter dedim ama işte çok daha önce yapsaydım giden yıllarıma yazık oldu
+1 yılBanada oldu bundan ben üzerinde çok durmuyorum çünkü ailem dışında kimse umurumda değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAilen hatırlasa yeter ama benim onlar hatırlamadı😂
Kötü hissederim doğum günün kutlu olsun 🎂🥳
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙂
Hic umrumda değil oyle özel gün kutlayan birisi değilim
02 Yorumla
Soran+1 yılİçiniz geçmiş ölmüşsünüz
Gizli Üye(25-29)+1 yılSende hatirliyor musun çevrendekileri? Bu çok önemli. Sende doğum g. Kutlama gibi bi aliskanlik yoksa eğer seninki de kutlanmaz 🤷♀️ kuzen, kardeş, arkadaş vb.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen hatırlıyorum kutluyorum 😂
Mutlu yıllar 🎊🎈umarım bu yıl hayatındaki her zorluğu unutturacak kadar güzel geçer 😊
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar güzel bir dilek bu teşekkür ederim umarım sen de hayatın boyunca hep mutlu olur ve dilediğin gibi bir hayat yaşarsın
+1 yılDeger veren zaten hatırlar. Doğum günün kutlu olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler değerim yokmuş
- +1 yıl
Öyle demeyelim de
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılZaten kutlamıyorum ki... İstemediğim bedenin, istemediğim hayatın, istemediğim dünyada var olmanın bilmem kaçıncı yılını niye kutlayayım ki?
00 Yorumla Üzüldüm. Seni anlıyorum. Doğum günün kutlu olsun... Ah be..
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim anlaşılmak zor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde kimse kutlamaz hatırlamaz amaaannn salla gitsin ben kutlayın iyi ki doğdunnnn nice mutlu yaşlaraaaaa. Zaten bu döneme denk geldikkk salla gitsin bak keyfineeee
00 Yorumladoğum günün kutlu olsun, ailesine emek veripte mutlu olan insan görmedim yalnız değilsin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz uzucu ama cok da onemli degil. Mutlu yillar🎉
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim haklısın😄
+1 yılBenim erkek kardeşim ve annemde başka kimsem yok ikisi de hiç kutlamıyor hiç takmıyorum bende onlar için çabalıyorum ama önemli değil canları sağ olsun, senin de doğum günün kutlu olsun üzüldüm😥
01 Yorumla
Soran+1 yılBen şimdiden kutlayayım o zaman senin de doğum günün kutlu olsun yalnız değilsin 🙂
+1 yılHiç bir şey beklemiyorum kimseden ben bana yeterim.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHayatınız saçlarınız kadar uzun mutluluklar sağlık huzur bol para metro istasyonları gibi yakın olsun (metro yoksa otobüs durağı)
00 Yorumla
+1 yılPek dert etmiyorum bunu..
01 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi bu
nice mutlu senelere uzulme bende ayniyim operator , araci kurumlar ve bankalar hatirliyor onlarda olmasi dogum gunum oldugunu bende hatirlamayacagim ;)
00 YorumlaÇok kötü Cook sadece sevdiklerim kutlada yeterli ama onlar unuttuysa baya kötü hissederim sadece söz ile olsa yeterli
02 Yorumla
Soran+1 yılBen herkesin pastayla kutluyorum sözle bile olmaz ama onu da kutlamadılar😄
+1 yılİyi ki doğdun. Lütfen üzülme, bazen benim de unuttuğum oluyor hayat gailesi işte 😊
00 YorumlaHatırlamayınca bir şey hissetmiyorum aslında her şey rutin halinde işliyor hatırlanınca bir garip hissediyorum ben asıl
00 YorumlaNice mutlu senelere merak etme yanliz degilsin söylediklerinde bende de ayni durumlar sallamq☺️☺️
022 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim çoğu kişi bu konuda ihmal edilmiş 😂
Soran+1 yılBen bu yaştan sonra huzur evine giderim artık ne doğum günü😂
Soran+1 yılBana çok geç bir yaş gibi geliyor artık umudum yok
Soran+1 yılBenim ruhum bile öldü😂
Soran+1 yılYaşıyormuş gibi yapıyorum😞
Soran+1 yılBen 80 yaşındakilerin tecrübesine sahibim bu yüzden yüklerim ağır geldi
Soran+1 yılYıkıklar derneği
Soran+1 yılİstanbul sen?
Soran+1 yılNiye sordun😂
Soran+1 yılKimseyle tanışmak için sormadım kırılmıştım kendimi burada buldum
Sal be kardeş hatirlamasalar da olur arkamizdan konuşmasınlar yeter
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğum günün kutlu nice yaşlara olsun valla bizde ailecek kutluyorum ama pastamı kendim seçiyorum buda o kadar saçma bir şey
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bundan sonra ki doğum gününde inşallah parti bile yaparlar en kötüsü bu his pastayı ben alıyorsam ne önemi var çok haklısın
Cevap sahibi+1 yılYani ben alıyorum onlar geliyorlar kutladık mı tabi ama yapıcak bir şey yok hayat işte ailene saygı duy elinden geleni yap pastana kadar da ben seçip alayım işten gelirken öyle bir saçmalık inşallah teşekkür ederim
Hiç bi bok hissetmem çünkü bende kimsenin doğum gününü hatırlamam
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler🙂
+1 yılO zaman doğum günü kutlu olsun nice mutluluklara
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim🙂
+1 yılBenim hayatımı burada paylasman hos degil 😅
06 Yorumla
Soran+1 yılGerçek hayattan bir kesit🤣
- +1 yıl
Bende 27 yaşındayım ablama parti yapan annem beni arayıp pasta almamiza gerek var mı diye sorardi hayat sen hic adil davranmadin
Soran+1 yılBurası iyi oynayanların yeri samimiyetsiz iki yüzlü insanları kullanan biriysen bir de aptal ve çirkinsen hayat sana güzel bir sürpriz hazırlıyor ödüllendiriyor biz onlardan değiliz
- +1 yıl
Keske canım ve zengin olsaydim 😅😅
Soran+1 yılEn büyük derdimiz para biz hariç herkeste var😂
- +1 yıl
Aynen 😅😅
Ben kendi doğumgünümü bile unutuyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılSen ölmüşsün
Doğum günün kutlu olsun 🥳
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler
İyiki doğdun Mayıs kızı 🥰
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim tatlı kız😄
+1 yılYazıhlaaar olsun derim
01 Yorumla
Soran+1 yılHepsine yazıhlaaaar olsun😄
Kişilik & Karakter konusunda 870 cevap paylaştı. İyi ki doğdun emeği yüreği güzel insan
02 Yorumla
Soran+1 yılKeşke ben de iyi ki doğdum diyebilseydim teşekkür ederim güzel insan
+1 yılPek mutlu etmez ama doğum günün kutlu olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler düşünmek önemli mutlu etti
+1 yılBende 30 oldum bişey anlamadım
04 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten iğrenç bir hayat😄
- +1 yıl
Evlilikte sıkıntı onuda onaylamıyorum kendi açımdan 🙂
Soran+1 yılBu kadar çile çektim bir de evlenip daha beterlerini yaşayamam
- +1 yıl
Tek soru işareti soyun tükenmesi galiba bi de o duyguyu tatmamak
- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 