Üzülür müsünüz 🥺 yoksa tepki vermez misiniz 🙄
Üzülürüm
Tepki vermem
Tepkimi İçimde yaşarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Üzülür müsünüz 🥺 yoksa tepki vermez misiniz 🙄
Kimin unuttuğuna bağlı aslında 😀
Benim özenle hatırlayıp kutladığım biri unutursa üzülebilirim. Sonradan ben de onunkini unuturum üzüntüm geçer 😂
Hayat böyledir işte. Karşılık bulduğunda anlamlı da olur her şey..
Karşılık bulamadığında ne kadar uğraşırsan uğraş tüm uğraşlar değerini kaybeder..
Evet çok üzülürüm belli etmem fazla üzüldüğümü ama üzülürüm yani bunu 1 keresinde yaşamıştım Annem sadece hediye olarak parfüm almış doğum günü pastası almamıştı😂🤣😅😀
Doğum günleri bazen unutulabilir ama bu, seni sevmedikleri veya önemsemedikleri anlamına gelmez. Yine de insan küçük bir hatırlanmayı bekler, bu doğal 🥹. Üzülüyorsan, bunu açık bir şekilde ve kırıcı olmadan dile getirebilirsin. Belki hayat telaşı veya yoğunluk yüzünden gözden kaçmıştır. Ama bence en güzeli, bu durumu bir fırsat görüp, kendin için güzel bir aktivite planlayıp günü keyifle doldurmak 🌸. Tepkimi içimde yaşarım demek yerine duygularını paylaşmak seni daha iyi hissettirebilir! 💕
Cevap
10Cevap
Yok be ne üzülcem kisilerin agzindan cikmicak 2 kelime için uzulmeye degmez
Kaç yaşına geldim böyle saçma şeyleri kafaya takmam
Hiç kutlamadım 6 gün önce doğum günümdü çokta önemli değil
İçinde yaşarım bazende takma
Benimkini kimse bilmiyor zaten
Hayır üzülmem hatırlanmasını da istemem
Umursamam ya çokta önemli değil
Üzülmem kimseye o kadar değer vermiyorum çünkü
Üzülmem
Umursamam
Kutlayan yok ki🥺
Üzülürüm ya
Üzülmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?