Pembelere soru: Evlenseniz maaş kartınızı eşinize verir misiniz
Mavilere soru: Evlenseniz eşinizin maaş kartını ondan alır mısınız
Mavilere soru: Evlenseniz eşinizin maaş kartını ondan alır mısınız
bunu teklif eden hanımsa çok tatlı olay. o birliğin hoş bi sembolü olur belki. ama er kişisi mecbursun gibi bi tavır içindeyse rahatsız edici olur.
Cevap
1Cevap
Maaşı için evlenmiyorum ancak ona daha rahat bir hayat yaşatmak için kartını alırım
Antepli
Bu da yeni moda herhalde, çok duyar oldum. Kimse kimseye maaş kartını vermemeli, bence nokta.
Değil belki zorla almıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?