Erkeğin maaş kartının kadında kalması uygun mu sizce?

Kadın erkeğin maaşı nereye harcayacağı konusunda ona güvenmiyor ya da işte evin alışverişini , fatura ödemelerini filan kendisi yaptığı icin

Erkeğin maaş kartının kadında kalması uygun mu sizce?
Cevapla